Добредојдовте
  • Users with e-mails at mail ·ru, aol ·com and gmx ·com to contact admins for registration.
  • Новорегистрираните членови повратниот одговор од форумот за активирање на сметката нека го побараат и во Junk на нивните пошти.
  • Сите регистрирани членови кои неучествуваат во дискусиите три месеци автоматски им се брише регистрацијата

 

Thread Rating:
  • 7 Vote(s) - 4.14 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
МАКЕДОНСКИ МЕДИУМИ ?
Author Message
hristo Offline
Super Moderator
******

Posts: 2,955
Joined: Dec 2009
Reputation: 33

(03-12-2010, 03:39 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 03:33 PM)hristo Wrote:
(03-12-2010, 03:27 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 03:17 PM)hristo Wrote:
(03-12-2010, 03:07 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 02:05 PM)hristo Wrote: Делови од најновата колумна на Никола Младенов во ФОКУС :

“ Долга е листата на оние што би сакале да ја клекнат А1 телевизија. Тие само нишанат кон Велија Рамковски, меѓутоа, само слепците не можат да видат дека всушност пукаат по неговата медијумска империја. Незаконското работење на фамозната улица Перо Наков бб, е приказна за мали деца, која никогаш немаше да се случи доколку А1, Време, Шпиц, Коха...останаа дел од пропагандната артилерија на Груевски и аздисаната му дружина!“


Никола поодамна ја има одберено станата. Сега само тоа јавно го објави.

Дали тоа важи и за Јанко Бачев, зошто и тој во најновата колумна во ФОКУС ( не знам зошто не е закачена на котле.ца) има критички став спрема владината интервенција во А1. Еве уште еден дел од неговиот најнов текст:
“...Налогот на УЈП за контрола на фирмите во зградата на Велија Рамковски не бил отворен заради расчистување со евентуален криминал, туку за да се овозможат периодични посети на даночните инспектори во овие фирми во изминатите 18 месеци. Со тоа на суптилен начин му се испраќале пораки на Рамковски за тоа, што може да да го снајде ако неговата телевизија продолжи со критичкиот однос кон владините политики...“



Не е проблем во тоа што тој ја критикува власта околу настаните за А1.
Проблем е што отворено застана на страната на Борјан Јовановски пред овие случувања. Hе сакаше да објави текстови кои зборуваа за вистинската Борјанова задача. Текстови кои ке пресретнеа некои настани и се ке беше полесно разбрано во епизодата "напад и одбрана на А1."

Не ми одговори за Јанко Бачев?


Одговорив многу јасно. Јас немам ништо против ставот на Никола а со тоа и против ставот на Јанко. Со ставовите ке ПОЛЕМИЗИРАМЕ. Проблемот со Никола е ЦЕНЗУРАТА која ја воведе за критиките кон Борјан Јовановски и Васко Ефтов , пред да се случи А1.

Во ред. Но, истиот весник остана отворен за критичките текстови на Јанко Бачев, а посебно за задниот на Ване Цветанов, каде отворено се зборува дека нема ништо од вистинската борба против организираниоит криминал.Сепак, ретко ке најдеш весници во МК кои такви текстови ке објават. Потоа, трите твои текста беа објавени во ФОКУС. Можеби необјавените не биле по вкус на сопственикот ( Н.М.)!?Сакам да кажам, дека во МК има многу малку кртички новинари за да така лесно дигнеме раце од нив.
03-12-2010, 03:46 PM
Reply
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ
*****

Posts: 16,567
Joined: Mar 2010
Reputation: 36

(03-12-2010, 03:46 PM)hristo Wrote:
(03-12-2010, 03:39 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 03:33 PM)hristo Wrote:
(03-12-2010, 03:27 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 03:17 PM)hristo Wrote:
(03-12-2010, 03:07 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 02:05 PM)hristo Wrote: Делови од најновата колумна на Никола Младенов во ФОКУС :

“ Долга е листата на оние што би сакале да ја клекнат А1 телевизија. Тие само нишанат кон Велија Рамковски, меѓутоа, само слепците не можат да видат дека всушност пукаат по неговата медијумска империја. Незаконското работење на фамозната улица Перо Наков бб, е приказна за мали деца, која никогаш немаше да се случи доколку А1, Време, Шпиц, Коха...останаа дел од пропагандната артилерија на Груевски и аздисаната му дружина!“


Никола поодамна ја има одберено станата. Сега само тоа јавно го објави.

Дали тоа важи и за Јанко Бачев, зошто и тој во најновата колумна во ФОКУС ( не знам зошто не е закачена на котле.ца) има критички став спрема владината интервенција во А1. Еве уште еден дел од неговиот најнов текст:
“...Налогот на УЈП за контрола на фирмите во зградата на Велија Рамковски не бил отворен заради расчистување со евентуален криминал, туку за да се овозможат периодични посети на даночните инспектори во овие фирми во изминатите 18 месеци. Со тоа на суптилен начин му се испраќале пораки на Рамковски за тоа, што може да да го снајде ако неговата телевизија продолжи со критичкиот однос кон владините политики...“



Не е проблем во тоа што тој ја критикува власта околу настаните за А1.
Проблем е што отворено застана на страната на Борјан Јовановски пред овие случувања. Hе сакаше да објави текстови кои зборуваа за вистинската Борјанова задача. Текстови кои ке пресретнеа некои настани и се ке беше полесно разбрано во епизодата "напад и одбрана на А1."

Не ми одговори за Јанко Бачев?


Одговорив многу јасно. Јас немам ништо против ставот на Никола а со тоа и против ставот на Јанко. Со ставовите ке ПОЛЕМИЗИРАМЕ. Проблемот со Никола е ЦЕНЗУРАТА која ја воведе за критиките кон Борјан Јовановски и Васко Ефтов , пред да се случи А1.

Во ред. Но, истиот весник остана отворен за критичките текстови на Јанко Бачев, а посебно за задниот на Ване Цветанов, каде отворено се зборува дека нема ништо од вистинската борба против организираниоит криминал.Сепак, ретко ке најдеш весници во МК кои такви текстови ке објават. Потоа, трите твои текста беа објавени во ФОКУС. Можеби необјавените не биле по вкус на сопственикот ( Н.М.)!?Сакам да кажам, дека во МК има многу малку кртички новинари за да така лесно дигнеме раце од нив.


И на нас на КОТЛЕ многу работи не ни се по вкус па ги објавуваме без цензура.
Не би сакал во моментов да елаборирам повеке за Никаола. Но ускаратувањето на вест која е предходница на некои случувања е сериозна работа.
03-12-2010, 03:50 PM
Reply
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ
*****

Posts: 16,567
Joined: Mar 2010
Reputation: 36

(03-12-2010, 03:34 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
Quote:ТЕЛЕВИЗИЈАТА А1 БИЛА И ОСТАНА КОМУЊАРСКИ ПРОДУКТ !


Кога денес јавноста се скандализира од пристрасноста и непрофесионалноста на дел од новинарите во А1 ТВ, треба да знае дека откриле „топла вода“. Имено, телевизијата која денес ја поистоветуваат со „пиљарот“ Рамковски, е формирана наменски да им служи на македонските неокомунисти, олигарси и нивната ударна тупаница, тајната полиција

А1 – првата голема креација за претставата „медиусмки плурализам“


Имено, откако се ставија под контрола, по истиот принцип на формирање на повеќепартискиот систем, решија да го „плурализираат“ и медиумскиот простор. За овој историјат веќе сме пишувале, но, да ги повториме најважните две насоки.

Требаше да направат замена за Нова Македонија и за МРТВ. Како повлијателен, се решија прво на наводна либерализација во сферата на електронските медиуми. Нивната прва голема креација во оваа насока беше А1 ТВ, формирана на почетокот на 1993 година.

Со операцијата раководеа Фрчковски, од милоште овдека наречен Фрчолина(со неговото тогашно и долгогодишно другарче Ѓунер), Антони Пешев, министерот за транспорт и врски кој една година подоцна ќе даде оставка поради авио несреќите и се споменуваше и името на Јане Миљовски, кој веројатно беше нешто поврзан со касата. Се разбира дека станува збор само за оперативно спроведување на одлука која претходно била донесена во највисоките неокомунистички кабинети и со амин од „папата“.

Неокомунистите и СДБ отсекогаш ги контролирале главните информации


Мислиме дека двата примера се сосема доволни за тоа да знаете чија била и чија е А1 и не само А1, туку и сите македонски телевизии. Тоа што се случуваше минатат недела, се разбира дека нема врска со слободата на говорот и со објективното новинарство, ниту пак има врска со какво било новинарство.

Дури и изборот на кадарот кој ќе ја води целата драмолетка не беше случаен. Имено, без да му се мешаме на нашиот колега Леонов, само збор -два за Борјан Јовановски, момчето што е по демократијата, новинарството и европските стандарди.

Тоа момче е на линија. Отсекогаш е било. Тоа им е генетски, во крв. Потекнува од Брајчино, навистина, од тако писател и новинар, за кого сме слушале дека на Викиликс има документи дека бил соработник на службите. Борјан отсекогаш бил близок со групата околу Фрчолина, како и со неговиот поранешен колега од МРТВ, Ацо Кабранов, кој бесрамно таа вечер, кога се спасувала демократијата нели, најде да зборува за Латас дека бил „скапаница“. Човече, тажно е кој најде тоа да го зборува за Латас, но тоа е друга тема.

Борјан има сестра која со години е дописничка на Вацовите медиуми од Брисел. Борјан има и внука, ќерка на сестра му, која исто така по примерот на мајка си и вујко и, се петља во новинарството и со години допишува од Брисел за европските работи и за македонските евроатлантски интеграции.

Сите овие, вклучувајќи го и Борјан, имаат пријатели и блиски колеги кои се дописници или стрингери на светските агенции, преку кои ја пренесуваат „вистината за Македонија“.

За Франс прес работи колешката на Борјан и другарка му, Јасмина Миронска, еден врвен профилиран новинар, која е посветена на Македонија максимално. И таа потекнува од славно новинарско семејство, поточно од покојниот и татко Мирко Миронски, кому врвен дострел во новинарството му беше спроведување на политиката на Лазо Колишевски во македонските печатени медиуми, за на крај така и да ја заврши кариерата, со цензуриран превод на мемоарите на Колишевски од српски на македонски.

Другото добро другарче на Борјан е Константин Тесторидис, со години дописник, односно стрингер на АП, кој исто така ја пренесува „вистината за Македонија“, онака како што ја гледаат неокомунистиите. Но бидејќи и на него и на Јасмина и на другите им бараат факти, нивната главна манипулација се состои во тоа кои факти ќе ги одберат и по кој редослед ќе ги стават во нивните стории. И така наваму и така натаму. Да не одиме до дописниците на Ројтерс или до Танјуг и нивните дописници од Македонија...

Да се вратиме на Борјан и нему сличните. Најголемиот блам и срам во новинарскта кариера го доживуваат деновиве. Имено, откако решија да се стават во улога на одбрана на нивниот газада и на интересите на СДСМ, после само два -три дена нивниот газада, „пиљарот“ Рамковски, јавно се огради од нив. Абе, деца, деца...кога ќе си го дадете газот под кирија, секогаш бидете спремни некој да ве „онадуе“, онака неподмачкани и да не ве праша дали ве боли.

Ете толку за денес. Ние сме на константна врска со нашите сервери па чекаме нови материјали...за новинарството и медиумите во Македонија, засега толку...

Владимир Костовски
ЦЕЛИОТ ТЕКСТ ТУКА


Колумнава од нашиот Владимир од која пренесувам дел обаснува многу работи и што е посебно битно да се разбере целата работа тоа го прави хронолошки.
Кога ке се прочитаат и сведочењата на првите луѓе на "ОПЕРА" и тајните полиции на Милошевиќ за отворањето на "НЕЗАВИСНИТЕ" медиумите во Србија се е премногу јасно.

пс. во тек на денот ке прикачам некои од тие сведочења
03-12-2010, 03:56 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21

И да ги објавил тие текстови, сигурен сум, не би смениле ништо во однос на случувањата на Перо Наков бб (што би рекла министерката Icon_razz). Патем, твоите претходни текстови, беа многу пооштри и удираа на повисоко место, доколку сакал да цензурира тогаш имал поголема потреба за тоа. Се работи за уредувачка проценка за тоа што треба да се објави. Барем би сакал да верувам...

И веќе не пишувам ништо во врска со случајот Перо Наков ББ, додека не помине еден историски период од каде ќе може да се даде една објективна оценка, околу 100 години. Icon_razz И така Велија почна да се оградува и од самиот себе...

03-12-2010, 03:58 PM
Reply
basilius_2 Offline
Moderator
*****

Posts: 1,134
Joined: Dec 2009
Reputation: 17

Acko,ako cekame 100 godini da pominat i da komentirame za slucajot "Pero Nakov" oligarsite ke mozat zadovolno da si gi trijat racete,bidejki nikoj ne povikuva tie da se apsat.Ne treba da imame slepa poslusnost,treba da imame i kriticki osvrt kon mediumite i drzavata.
Izjavata na Velija deka bil u afekt i deka novinarite mu bile nadvor od kontrola,prestavuva seriozna erozija na Odgovornosta pa i na Pravnata drzava.
Hristo sto se odnesuva do "Fokus" koj glumi "opozicienerstvo" i deka e kriticka novina sprema sekoja vlast,neobjavuvanjeto na Kolumnite na Jordan treba da se zeme so edna golema doza na serioznost,i da se prasame kako Nikola Mladenov nema Policisko Dosie a eve najzestok protivnik e na Policiskata drzava i kon kriminalot i korupcijata za koja toj cesto pisuva?Istotaka zosto vlasta ne go zatvori,a ja zatvori "Republika"?
03-12-2010, 04:22 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21

А казните за сметките на Бранко и на Костов? Тепањето пред изборите во ’98? Тоа не е притисок врз медиум поради неговата непослушност? И не се води така муабет, ќе излезе дека секој што не бил затворен (тој или неговиот медиум) е сомнителен поради тоа. Ајде дај ми еден човек во Македонија, кој се појавил барем два пати во медиуми, а да не можеш да му поставиш слични прашања. За секој може да се продаде сомничавост. Не треба да ги гледаме работите црно-бело. Младенов ниту е светец и безгрешен, ниту е црн ѓавол... Како и секој друг човек... Но неговиот медиум е најотворен и најкритичен... тоа го гледам, тоа го пишувам...

Јас не реков дека нема да пишувам за олигарсите, туку за случајот ’Перо Наков бб’... Освен одредени субјективни гледања друго не можам да понудам. А, тие гледања, базирани на тоа што гледам и читам по медиумите веќе ги напишав.

03-12-2010, 04:44 PM
Reply
basilius_2 Offline
Moderator
*****

Posts: 1,134
Joined: Dec 2009
Reputation: 17

Zosto togas "Republika" prvata nezavisna novina pa i humoristicno-satiricnata emisija MMNRV prestanaa da rabotat? Pa zatoa me cudi kako "Fokus"koj pisuvase i pisuva za tolku mnogu skandali,koga se pojavi ne go zatvorija kako i Republika?
Kolku se sekavam vo MMNRV stigna dekret od MVR deka treba da prestane da raboti,bidejki ne se demokratski mnogu se ismejuvale so togasnata vlast.
Nitu vikam deka Grujo e svetec,i toj si ima losa strana,tuka se zbori za nekoja detska igracka od koja sto mozese da nastane placka pa site posle da se cudime sto bese toa.
Koga ke gi stavime i VMRO-DPMNE I SDSM na kantarot pa i site mediumi vo Makedonija,da ti kazam pravo ne se nisto razlicni,ne nudat nisto razlicno od prethodniot.
(This post was last modified: 03-12-2010, 05:02 PM by basilius_2.)
03-12-2010, 05:00 PM
Reply
Душан Јордан Петровски II Offline
Member
***

Posts: 220
Joined: Apr 2010
Reputation: 3

(03-12-2010, 03:58 PM)acko Wrote: Патем, твоите претходни текстови, беа многу пооштри и удираа на повисоко место, доколку сакал да цензурира тогаш имал поголема потреба за тоа. Се работи за уредувачка проценка за тоа што треба да се објави. Барем би сакал да верувам...

Оние "погоре" се одржуваат таму поради постоењето на новинарите како Борјан, кои ја ствараат сликата која им е потребна на оние од "погоре". Медиумите се оние кои ја креираат сликата за "реалноста", па нивното работење во услуга на службите е поважно дури и од работата што ја вршат кодошите.

Quote:ТЕЛЕВИЗИЈАТА А1 БИЛА И ОСТАНА КОМУЊАРСКИ ПРОДУКТ !

Имено, откако се ставија под контрола, по истиот принцип на формирање на повеќепартискиот систем, решија да го „плурализираат“ и медиумскиот простор. За овој историјат веќе сме пишувале, но, да ги повториме најважните две насоки.

Требаше да направат замена за Нова Македонија и за МРТВ. Како повлијателен, се решија прво на наводна либерализација во сферата на електронските медиуми. Нивната прва голема креација во оваа насока беше А1 ТВ, формирана на почетокот на 1993 година.

Со операцијата раководеа Фрчковски, од милоште овдека наречен Фрчолина(со неговото тогашно и долгогодишно другарче Ѓунер), Антони Пешев, министерот за транспорт и врски кој една година подоцна ќе даде оставка поради авио несреќите и се споменуваше и името на Јане Миљовски, кој веројатно беше нешто поврзан со касата. Се разбира дека станува збор само за оперативно спроведување на одлука која претходно била донесена во највисоките неокомунистички кабинети и со амин од „папата“.
...................
Мислиме дека двата примера се сосема доволни за тоа да знаете чија била и чија е А1 и не само А1, туку и сите македонски телевизии. Тоа што се случуваше минатат недела, се разбира дека нема врска со слободата на говорот и со објективното новинарство, ниту пак има врска со какво било новинарство.

Дури и изборот на кадарот кој ќе ја води целата драмолетка не беше случаен. Имено, без да му се мешаме на нашиот колега Леонов, само збор -два за Борјан Јовановски, момчето што е по демократијата, новинарството и европските стандарди.

Еве, ти се чудиш за логиката на анкетата објавена од "независниот" весник "Дневник".

Quote:О Д Г О В О Р Н О С Т И
Но, во неуспехот на посакуваниот бунт се случи уште една многу важна работа, која остана занемарена - падна уште една маска: онаа за веродостојноста на политичките анкети, т.е. рејтинзи. Имено, според сите анкети од последниве година-две, рејтингот на СДСМ, лебди некаде околу 10-15% од македонското гласачко тело. Тој рејтинг би бил еквивалентен на 150.000-200.000 гласачи. Доколку на оваа бројка се додадат и рејтинзите на сателитите на СДСМ, слободно може да се смета на уште 50.000 полнолетни македонски граѓани.

Значи, оние кои се обидуваа да кренат бунт на 25. ноември, според анкетите, требаше да имаат помеѓу 200.000 и 250.000 поддржувачи. Реално е да кажеме дека, доколку овие бројки се веродостојни, тогаш требаше да видиме барем 20.000-30.000 луѓе кои ќе излезат во поддршка на "заточениците" во А1 ТВ. Ако не вечерта, тогаш на некој од последователните митинзи кои ги организираше лажната Опозиција. Не треба да ви соопштам дека на сите овие настани имаше по неколку шаки луѓе, кои, познавајќи ги практиките на македонските политички партии, најверојатно се истите поедници кои само се шлепаат од еден митинг на друг.

Според тоа - можеби малку шпекулативно од наша страна, но - не е комплетно лудило доколку претпоставиме дека вистинскиот рејтинг на целата лажна Опозиција е во рамките на 2-5% од гласачкото тело. Следејќи ја оваа претпоставка, тогаш, можеби и рејтингот на владеачката коалиција е далеку под дваесет и петте проценти, како што анкетарите истиот го претставуваат. Тоа можеби не значи дека поддршката е кај некое трето политичко тело - но дава надеж дека македонскиот народ ја согледува вистината дека ниту една од двете водечки опции (со се' нивите сателите) не се решнието за нашата Татковина.
03-12-2010, 05:49 PM
Reply
Solenik Offline
wiseman - мудрец
*****

Posts: 956
Joined: Jan 2010
Reputation: 23

А зошто да не се сомневаме дека и "Фокус" е граден за исти цели како и А1? Како е можно магазин со таков низок тираж да оптојува овие 15 години? Ќотекот, е сепак мерка на пресметка меѓу мафијашите.

Патем, ја гледавте ли "Win-Win" вчера, и забележавте ли колку Јадранка Костова му беше потчинета на Борјан Јовановски?
03-12-2010, 06:37 PM
Reply
basilius_2 Offline
Moderator
*****

Posts: 1,134
Joined: Dec 2009
Reputation: 17

Ova e izvestajot na Vnatresnata Kontrola za slucajot so A1:

Внатрешна контрола: Полициските службеници постапиле законито во случајот со А1
03.12.2010 - 18:13 |

* Македонија

Немало употреба на физичка сила, полициските службеници постапиле законито и професионално и притоа спречиле нарушување на јавниот ред и мир.

Ова е резултот од истрагата на внатрешната контрола на МВР по поднесените преставки од страна на новинарите на А1. МВР попладнево информира, седумте претставки биле неосновани.

Полициските службеници, во внатрешната контрола објасниле дека имале наредба да вршат легитимирање и пропуштање на лица при влез и излез од кругот на објектот за да не се дозволи изнесување на деловна документација, компјутери и предмети кои потекнуваат од кривични дела.

По спроведената легитимација на сите новинари им бил дозволен влез и излез од кругот на објектот, велат од МВР, а истото според нив било видливо и на видео снимките.

Двете новинарки, според извештајот, биле истуркани при обидот да влезе поголема група, а тие започнале да создаваат хаотична атмосфера. Откако им било овозможено да влезат, не продолжиле кон просториите туку се вратиле за да прикажат дека биле малтретирани, стои во извештајот на внатрешната контрола.

Припадникот на обезбедувањето, како што пишува во извештајот, се обидел да го спречи извршувањето на службените задачи и затоа бил отстранет со потиснување. Во соопштението е наведено дека лицето по извршеното легитимирање продолжило да си ја врши работата.

По најавата од полициски службеници дека ќе пристигне поголема група на граѓани, политичари, претставници на невладини организации, во извештајот пишува дека пристигнале уште 40 полициски службеници. На гостите во отворенеото студио на телевизјата им бил овозможен влез и излез во просториите. Извештајот како и видео материјалите биле презентирани и на меѓународните претставници.

Во извештајот внатрешната контрола навела дека при приемот на претставките од седумте новинари, бил извршен разговор со нив, притоа појасниле дека ниту еден од нив не се здобил со телесни повреди. Од внатрешната контрола пишуваат дека кај нив никој не доставил ниту медицинска документација.



Иван Кузмановски


http://www.org.mk/vesti/?id=1292122&t=/V...%20so%20A1
(This post was last modified: 03-12-2010, 07:29 PM by basilius_2.)
03-12-2010, 07:27 PM
Reply
basilius_2 Offline
Moderator
*****

Posts: 1,134
Joined: Dec 2009
Reputation: 17

Ova e odgovorot na Velija Ramkoski za zbidnuvanjeto so A1:

Велија се пишмани, новинарите биле кабает

„Тоа беше страшен афект!“ изјави Рамковски во интервју за Алсат-М

Светлана Унковска

По нецела недела од случувањата на „Перо Наков“ б.б. кога А1 обвини дека се врши упад во телевизијата и дека на новинарите им е загрозена слободата на движење и работење, а сопственикот Велија Рамковски посочи дека добивал пари во кеш од Владата, тој во вчерашното едночасовно интервју за емисијата „Патот кон“ на Алсат-М телевизија настапи со целосно спротивни ставови. Самиот Рамковски сега оценува дека во ситуацијата се претерало и дека сето тоа било резултат на една еуфорија, а тоа што го рекол за парите - било во состојба на афект.

Во меѓувреме, од програмата на А1 беа симнати спотовите со снимките од мешаницата пред телевизијата, а главниот уредник Младен Чадиковски во уреднички коментар им се извинува на граѓаните и признава дека во информирањето се направени грешки.

Се огласи и премиерот Никола Груевски, кој случајот со А1 го окарактеризира како злоупотреба од страна на СДСМ и целата опозиција и демантира дека трошел пари од буџетот за да ги исплати изборните реклами од партијата. „Во тој налет, во таа еуфорија, во тој би рекол специфичен психолошки момент, тој афект траеше подолго време од - 25 ноември, мислам дека ние претеравме. Мислам дека и новинарството претера. Гледачот информирај го! Мислам дека тука згрешивме. Затоа го прекинуваме тоа и повикуваме, многу чисто и јасно, инспекциите да си ја продолжат непречено својата работа. Нема што да криеме!“, вели Рамковски, кого вчера Општина Охрид го прогласи за добитник на Светиклиментовата награда.

За обвинувањата што јавно ги изнесе - дека парите што ги пронашла полицијата во еден стан во скопската населба Чаир се добиени во кеш од премиерот Груевски, кој на тој начин му ги наплатил партиските реклами на ВМРО-ДПМНЕ, сега вели дека биле изречени во афект.

„Тоа, би рекол, беше страшен афект. Револт беше. Јас немам поим чиј е тој кеш. Маркетинг-службата даде известување преку ’Шпиц’, ’Време’ и ’А1’ колку пари плати Владата од буџетот за рекламирање на ВМРО-ДПМНЕ. Парламентарните избори во 2006, 2008, локалните избори во 2009, претседателските избори 2009 целосно се платени од буџетот.... Никогаш јас не сум земал кеш, ниту денар, ниту евро“, тврди Рамковски, кој притоа негира дека е поврзан со шесте фирми на истата адреса со телевизијата, за кои Управата за јавни приходи и Финансиската полиција се сомневаат дека од земјава се одлеани неоданочени 7,5 милиони евра.

„Што можам јас да направам? Не е мое да правам или да не правам. Ако се најде криминал во одредени фирми каде што си има основачи, си има директори, немам јас што да правам, законот ќе си ја прави својата работа!“, рече Рамковски во вчерашното интервју за Алсат-М.

Со објаснување излезе и главниот и одговорен уредник на А1 телевизија, Младен Чадиковски, кој, слично како и неговиот сопственик, тврди дека еуфоријата го направила своето. Во уредничкиот став тој наведува дека веќе четврти ден се сведоци на невидена медиумско-политичка бура во која во центарот на вниманието се А1 и нејзините новинари. Тој останува на констатацијата дека новинарите на А1 биле спречени да излегуваат од телевизијата, со што им била ограничена слободата на движење и дека полицијата не сакала да им даде никакво објаснување за тоа.

„Под притисок на нашата основна задача - слободно информирање, го отворивме студиото. Дојдоа многу граѓани, опозиционери, лидери на партии, интелектуалци. Дојде уште повеќе полиција, комбињата се паркираа едно по едно, се блокираа улици, пред и во кругот на А1 се распоредија специјалци. Под притисок на загрозена физичка слобода почувствувавме дека е загрозена слободата на говорот, емоциите пораснаа, се створи еуфорија. Дали во тој хаос направивме грешки? Дали на моменти реагиравме емотивно? Дали се поткрадна некој новинарски лапсус? Се разбира. Им се извинуваме на граѓаните за тоа“, вели во своето обраќање главниот уредник на А1, Чадиковски.

Тој им порача на партиите да ги тргнат рацете од телевизијата, бидејќи немало да потклекнат на никакво партиско влијание.

„Уредувачката политика на А1 не ја води ВМРО-ДПМНЕ, ниту СДСМ, ниту која било партија. Но, ниту на едните ниту на другите ќе им ја затвориме вратата кога ќе сакаат да дојдат во студиото. Тоа не значи дека СДСМ и ВМРО-ДПМНЕ можат да стават капа на А1“, порачува Чадиковски.

Медиумскиот скандал што деновиве ја окупираше јавноста, според премиерот Груевски, е злоупотреба на СДСМ и на опозицијата, кои ја искористиле ситуацијата да манипулираат со јавноста. За обвинувањата од Рамковски дека од него добил кеш пари за исплата на изборните реклами, тој вели: „Тоа беше една злоупотреба на ситуацијата на државните институции, кои сакаа да направат контрола во одредени фирми на ’Перо Наков’ б.б. и обид за манипулација од тоа да се прикаже дека некој сака да направи некој медиум да биде опседнат од полицијата“, изјави Груевски, кој вели дека тој не е изненаден, бидејќи СДСМ и во други наврати се обидувала да ја манипулира јавноста. Во врска со изјавите за уривање на власта, рече дека „тоа е израз на нервоза во опозицијата и СДСМ и стил на дејствување на Бранко Црвенковски во изминатите години и децении“. (Св.У.)

http://www.org.mk/vesti/?id=1288421&t=/V...e%20kabaet
(This post was last modified: 03-12-2010, 07:39 PM by basilius_2.)
03-12-2010, 07:39 PM
Reply
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ
*****

Posts: 16,567
Joined: Mar 2010
Reputation: 36

(03-12-2010, 03:58 PM)acko Wrote: И да ги објавил тие текстови, сигурен сум, не би смениле ништо во однос на случувањата на Перо Наков бб (што би рекла министерката Icon_razz). Патем, твоите претходни текстови, беа многу пооштри и удираа на повисоко место, доколку сакал да цензурира тогаш имал поголема потреба за тоа. Се работи за уредувачка проценка за тоа што треба да се објави. Барем би сакал да верувам...

И веќе не пишувам ништо во врска со случајот Перо Наков ББ, додека не помине еден историски период од каде ќе може да се даде една објективна оценка, околу 100 години. Icon_razz И така Велија почна да се оградува и од самиот себе...



Моите предходни текстови не задираа во центарот на проблемот .
Ацко, центарот е "ОПЕРА". Дејноста, задачата на "ОПЕРА" е ИНФОРМАТИВНО ПРОПАГАНДНА ДЕЈНОСТ. Таа дејност преку кого се спроведува????



Quote:Kao sto sam kaze, trebalo je «pobjeci» od JNA i sakriti se iza paravana nekog informacijskog pulta, neceg poput neovisne agencije. Stoga je Radenko Radojcic predlozio visokim oficirima JNA i KOS-a, Rakocevicu, Mirceticu i drugima, da osnuju takvo tijelo. Zato je u Beogradu oformljena «Opera», a prije toga komandant RV i PVO general Zvonko Jurjevic, inace Hrvat po nacionalnosti, fanaticne jugoslavenske orijentacije koji je ostao u JNA, utemeljio je tzv. Savjet za informativno-propagandnu djelatnost. Po prihvacenoj ideji Readojcica, Zadacu da je utemelji dobio je Radenko Radojcic, sto je on i ucinio, utemeljena je toboze nezavisna operativna grupa koja bi se bavila plasiranjem informacija prema domacem i stranom medijskom prostoru. a operativna grupa za specijalni rat protiv Hrvatske dobila je kodno ime «Opera».


КОЈ ЈА ДОБИ ЗАДАЧАТА ДА ЈА ВОДИ ПРОПАГАНДНАТА ВОЈНА ВО МАКЕДОНИЈА.????
Кој ја водеше и кој ја ВОДИ.????

Дали до ден денеска добивме ОДГОВОР.?

Комитетот за Демократизација на Македонија го лоцира проблемот од поодамна се обидовме да најдеме сојузник или соистомисленик од постоечките новинари и медиуми во Македонија. Како одевме накај врвот на "ОПЕРА" губевме гласила кои соработуваа со нас.

Во Хрватска, бројката на соработници на "ОПЕРА" која ја открија во ТВ и печатените медиуми не е за потценување.
(This post was last modified: 03-12-2010, 07:42 PM by ЈорданПетровски.)
03-12-2010, 07:39 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21

(03-12-2010, 06:37 PM)Solenik Wrote: А зошто да не се сомневаме дека и "Фокус" е граден за исти цели како и А1? Како е можно магазин со таков низок тираж да оптојува овие 15 години? Ќотекот, е сепак мерка на пресметка меѓу мафијашите.

Патем, ја гледавте ли "Win-Win" вчера, и забележавте ли колку Јадранка Костова му беше потчинета на Борјан Јовановски?

Соленик, а зошто да не се сомневаме дека јас и Христо сме шпиуни на Бранко во Котлето??? Icon_razz Icon_razz Зошто да не се сомневаме дека Котле е пробугарски или удбашки, како што многу не обвиниле? Зошто..? Icon_razz Намерно карикирам... Така можеме да одиме во бесконечност и да направиме атмосфера во која секој ќе треба да се сомнева во секого.

Дали братот на Борис ќе ги објавеше колумните на Јордан во Нова Македонија (а некои во Фокус беа ставени и на насловна страна)? Зошто додека беше тој уредник таму не се објавија тие колумни? Не зборувам за текстови поврзани со случајот на Јордан, такви имаше и во весникот Време на Велија. Зарем на Борис не можат да му се најдат ’сомнителни’ еднооки, со изразено антиевропско, а на времето и антиамериканско расположение? Тоа може да го земам како обид за изолација на Македонија!? Зошто ги објавија тие колумни во Фокус, ако работат за сосема други цели како што пишувате? Зошто Ване Цветанов таму добива простор? Зошто Јанко Бачев?

Низок тираж? За колкав тираж се работи? Изманитеве години тие постојано отскокнуваат по тираж во однос на политичките неделници. Едно време, мислам дека Фокус излегуваше без реклами, се финансираше само од читателите, така што го купувале неделникот. (тука е и одговорот на basilius_2)

Дали има работи кои не ми се допаѓаат во Фокус? Сигурно, во секој број ќе најдам барем една... Но, стојам на ставот дека се најотворен и најслободен медиум во Македонија, а и најкритични кон негативните појави во нашето општество. Барем за тоа што по мој морален суд е негативно и заслужува критика...

03-12-2010, 07:53 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21

(03-12-2010, 07:39 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote:
(03-12-2010, 03:58 PM)acko Wrote: И да ги објавил тие текстови, сигурен сум, не би смениле ништо во однос на случувањата на Перо Наков бб (што би рекла министерката Icon_razz). Патем, твоите претходни текстови, беа многу пооштри и удираа на повисоко место, доколку сакал да цензурира тогаш имал поголема потреба за тоа. Се работи за уредувачка проценка за тоа што треба да се објави. Барем би сакал да верувам...

И веќе не пишувам ништо во врска со случајот Перо Наков ББ, додека не помине еден историски период од каде ќе може да се даде една објективна оценка, околу 100 години. Icon_razz И така Велија почна да се оградува и од самиот себе...



Моите предходни текстови не задираа во центарот на проблемот .
Ацко, центарот е "ОПЕРА". Дејноста, задачата на "ОПЕРА" е ИНФОРМАТИВНО ПРОПАГАНДНА ДЕЈНОСТ. Таа дејност преку кого се спроведува????



Quote:Kao sto sam kaze, trebalo je «pobjeci» od JNA i sakriti se iza paravana nekog informacijskog pulta, neceg poput neovisne agencije. Stoga je Radenko Radojcic predlozio visokim oficirima JNA i KOS-a, Rakocevicu, Mirceticu i drugima, da osnuju takvo tijelo. Zato je u Beogradu oformljena «Opera», a prije toga komandant RV i PVO general Zvonko Jurjevic, inace Hrvat po nacionalnosti, fanaticne jugoslavenske orijentacije koji je ostao u JNA, utemeljio je tzv. Savjet za informativno-propagandnu djelatnost. Po prihvacenoj ideji Readojcica, Zadacu da je utemelji dobio je Radenko Radojcic, sto je on i ucinio, utemeljena je toboze nezavisna operativna grupa koja bi se bavila plasiranjem informacija prema domacem i stranom medijskom prostoru. a operativna grupa za specijalni rat protiv Hrvatske dobila je kodno ime «Opera».


КОЈ ЈА ДОБИ ЗАДАЧАТА ДА ЈА ВОДИ ПРОПАГАНДНАТА ВОЈНА ВО МАКЕДОНИЈА.????
Кој ја водеше и кој ја ВОДИ.????

Дали до ден денеска добивме ОДГОВОР.?

Комитетот за Демократизација на Македонија го лоцира проблемот од поодамна се обидовме да најдеме сојузник или соистомисленик од постоечките новинари и медиуми во Македонија. Како одевме накај врвот на "ОПЕРА" губевме гласила кои соработуваа со нас.

Во Хрватска, бројката на соработници на "ОПЕРА" која ја открија во ТВ и печатените медиуми не е за потценување.

Ајде и околу пропагандната војна и Опера... Мислам дека во ист број на Фокус, кога имаше објавено и твоја колумна, Јадранка пишуваше токму за тие методи на Опера, во однос на пропагандата и беше доста критична. Потоа, ако ти текнува, имаше колумна на Филип, кој имаше некакви негативни коментари на сметка на Јадранка за тој текст.

03-12-2010, 08:01 PM
Reply
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ
*****

Posts: 16,567
Joined: Mar 2010
Reputation: 36

(03-12-2010, 08:01 PM)acko Wrote: Ајде и околу пропагандната војна и Опера... Мислам дека во ист број на Фокус, кога имаше објавено и твоја колумна, Јадранка пишуваше токму за тие методи на Опера, во однос на пропагандата и беше доста критична. Потоа, ако ти текнува, имаше колумна на Филип, кој имаше некакви негативни коментари на сметка на Јадранка за тој текст.



Ацко методите горе доле се познати. Проблемот е во откривањето на "ОПЕРИСТИТЕ"


(03-12-2010, 07:39 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote: КОЈ ЈА ДОБИ ЗАДАЧАТА ДА ЈА ВОДИ ПРОПАГАНДНАТА ВОЈНА ВО МАКЕДОНИЈА.????
Кој ја водеше и кој ја ВОДИ.????

Дали до ден денеска добивме ОДГОВОР.?
03-12-2010, 08:52 PM
Reply
Solenik Offline
wiseman - мудрец
*****

Posts: 956
Joined: Jan 2010
Reputation: 23

(03-12-2010, 07:53 PM)acko Wrote:
(03-12-2010, 06:37 PM)Solenik Wrote: А зошто да не се сомневаме дека и "Фокус" е граден за исти цели како и А1? Како е можно магазин со таков низок тираж да оптојува овие 15 години? Ќотекот, е сепак мерка на пресметка меѓу мафијашите.

Патем, ја гледавте ли "Win-Win" вчера, и забележавте ли колку Јадранка Костова му беше потчинета на Борјан Јовановски?

Соленик, а зошто да не се сомневаме дека јас и Христо сме шпиуни на Бранко во Котлето??? Icon_razz Icon_razz Зошто да не се сомневаме дека Котле е пробугарски или удбашки, како што многу не обвиниле? Зошто..? Icon_razz Намерно карикирам... Така можеме да одиме во бесконечност и да направиме атмосфера во која секој ќе треба да се сомнева во секого.

Таквите споредби можат да се прават само ако се пресконат некои логичности и нелогичности. Ти можеш да карикизираш до утре сбајле, ама, клучните прашања се едно или две. За нив нема карикизирање. А ти си премногу умен за да паѓаш на такви фолови.

Котле не може да се споредува со "Фокус" зашто цената на одржување на еден вебсајт е капка во морето, во споредба со еден печатен магазин. Котле има пет колумнисти, од кои сите не се платени, додека на форумот самата публика ја креира содржината.
"Фокус" има редакација, простории, дистрибуција, трошоци за печатење, патни трошоци, опрема и така натаму.
"Фокус" има (колку што јас знам) тираж од околу 5.000-10.000 и се продава по цена по 50 денари... прави математика.
За денешницава да зборуваме, сега има реклами од големи фирми, за кои повторно може да полемизираме зшто групации и индивидуалци блиски до оние кои ги критикува се решаваат да го одржуваат во живот.

Туку да зборуваме за годините кога немаше реклами! Но, тогаш тиражот не беше преку 5.000. Што значи од едно издание имаа промет од 7.000-8.000 Гемански марки. Како се покриваат трошиците, како се прави профит од сето, Ацко. Прометот е премногу мал.

Затоа велат "следи ги парите". Не е се' во содржината.
03-12-2010, 09:30 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21

(03-12-2010, 09:30 PM)Solenik Wrote: Таквите споредби можат да се прават само ако се пресконат некои логичности и нелогичности. Ти можеш да карикизираш до утре сбајле, ама, клучните прашања се едно или две. За нив нема карикизирање. А ти си премногу умен за да паѓаш на такви фолови.

Котле не може да се споредува со "Фокус" зашто цената на одржување на еден вебсајт е капка во морето, во споредба со еден печатен магазин. Котле има пет колумнисти, од кои сите не се платени, додека на форумот самата публика ја креира содржината.
"Фокус" има редакација, простории, дистрибуција, трошоци за печатење, патни трошоци, опрема и така натаму.
"Фокус" има (колку што јас знам) тираж од околу 5.000-10.000 и се продава по цена по 50 денари... прави математика.
За денешницава да зборуваме, сега има реклами од големи фирми, за кои повторно може да полемизираме зшто групации и индивидуалци блиски до оние кои ги критикува се решаваат да го одржуваат во живот.

Туку да зборуваме за годините кога немаше реклами! Но, тогаш тиражот не беше преку 5.000. Што значи од едно издание имаа промет од 7.000-8.000 Гемански марки. Како се покриваат трошиците, како се прави профит од сето, Ацко. Прометот е премногу мал.

Затоа велат "следи ги парите". Не е се' во содржината.

Одиме во погрешна насока, но ајде...

Соленик, проблемот е што ти пишуваш нешто во стилот зошто да не се сомневаме во Фокус, па тие преживуваат, не се мртви, ако одиме така ќе можеме да се сомневаме во се, па и во интернет портал. Имало такви портали, блогови, форуми.

Точни бројки не знам, само знам дека е најтиражен од сите неделници. Еве нека си и ти во право, сепак, тоа е поголема бројка и од некои дневни весници кај нас. Намерата да се оди без реклами, мислам дека беше со цел да прати порака ’можеме и без вас’. Така треба да се гледа на таа ’акција’.


Да упростиме... Според она што разбрав, мубетот е дека во Македонија не може да опстане ништо, а притоа да не е контролирано. Јас ќе морам да одам преку споредби. Како неколку години во Македонија опстојува Еднооки на Борис Дамовски и тоа на телевизија, која е многу повлијателен медиум и повеќе контролиран? Како последниве години се емитираат на Канал 5, чиј газда е Стојменов, за неговото ’светло’ минато, пишуваше и Јордан во колумните? Ајде некој на нас нека ни даде да направиме емисија каде ќе ги искажуваме ставовите, а тоа да оди неколку години. Пак ќе го повторам прашањето од претходниот пост, дали поради тоа мене треба да ми е сомнителен Борис Дамовски, кој во една колумна на Котле беше пофален и поздравен!? Вака може да одиме до недоглед.

Зошто беа најголеми, а ако добро се сеќавам и единствени критичари на Бранко од 2002 до 2006 година? Бришеа патос со него. Затоа што беа на негова страна?

Мислам дека ни недостасуваат доста работи за да утврдиме која е вистината... Се ќе си остане на нашите впечатоци...

орданПетровски-ЦРНИ Wrote:Ацко методите горе доле се познати. Проблемот е во откривањето на "ОПЕРИСТИТЕ"

Мислам дека Оперистите не се на таа адреса...

04-12-2010, 03:01 AM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21

Го гледаше ли некој Васко Ефтов? Дечкото од Отпор, Андриќ, првин го слушаше малку со чудење, за на крај да му каже дека звучи како Дневник на РТС за време на Милошевиќ... Jeee

Ефтов сакаше да докаже дека рушењето на Милошевиќ не се базирало на внатрешно, автохтоно незадоволство и движење, туку за се тоа е заслужна ЦИА. Поткрепа доби во Тома Фила, адвокатот на Милошевиќ, па на крај беше горд како да ја открил Америка.

Всушност, правеше емисија за тоа како САД рушела влади со протести и слично, а од друга страна го туркаше интервјуто со Бранко за протестите во недела. Што порака сакаше да прати? Icon_razz Дека Американците со Бранко ќе ја срушат владата во недела? Shok

04-12-2010, 03:02 AM
Reply
Solenik Offline
wiseman - мудрец
*****

Posts: 956
Joined: Jan 2010
Reputation: 23

(04-12-2010, 03:01 AM)acko Wrote:
(03-12-2010, 09:30 PM)Solenik Wrote: Таквите споредби можат да се прават само ако се пресконат некои логичности и нелогичности. Ти можеш да карикизираш до утре сбајле, ама, клучните прашања се едно или две. За нив нема карикизирање. А ти си премногу умен за да паѓаш на такви фолови.

Котле не може да се споредува со "Фокус" зашто цената на одржување на еден вебсајт е капка во морето, во споредба со еден печатен магазин. Котле има пет колумнисти, од кои сите не се платени, додека на форумот самата публика ја креира содржината.
"Фокус" има редакација, простории, дистрибуција, трошоци за печатење, патни трошоци, опрема и така натаму.
"Фокус" има (колку што јас знам) тираж од околу 5.000-10.000 и се продава по цена по 50 денари... прави математика.
За денешницава да зборуваме, сега има реклами од големи фирми, за кои повторно може да полемизираме зшто групации и индивидуалци блиски до оние кои ги критикува се решаваат да го одржуваат во живот.

Туку да зборуваме за годините кога немаше реклами! Но, тогаш тиражот не беше преку 5.000. Што значи од едно издание имаа промет од 7.000-8.000 Гемански марки. Како се покриваат трошиците, како се прави профит од сето, Ацко. Прометот е премногу мал.

Затоа велат "следи ги парите". Не е се' во содржината.

Одиме во погрешна насока, но ајде...

Соленик, проблемот е што ти пишуваш нешто во стилот зошто да не се сомневаме во Фокус, па тие преживуваат, не се мртви, ако одиме така ќе можеме да се сомневаме во се, па и во интернет портал. Имало такви портали, блогови, форуми.

Точни бројки не знам, само знам дека е најтиражен од сите неделници. Еве нека си и ти во право, сепак, тоа е поголема бројка и од некои дневни весници кај нас. Намерата да се оди без реклами, мислам дека беше со цел да прати порака ’можеме и без вас’. Така треба да се гледа на таа ’акција’.


Да упростиме... Според она што разбрав, мубетот е дека во Македонија не може да опстане ништо, а притоа да не е контролирано. Јас ќе морам да одам преку споредби. Како неколку години во Македонија опстојува Еднооки на Борис Дамовски и тоа на телевизија, која е многу повлијателен медиум и повеќе контролиран? Како последниве години се емитираат на Канал 5, чиј газда е Стојменов, за неговото ’светло’ минато, пишуваше и Јордан во колумните? Ајде некој на нас нека ни даде да направиме емисија каде ќе ги искажуваме ставовите, а тоа да оди неколку години. Пак ќе го повторам прашањето од претходниот пост, дали поради тоа мене треба да ми е сомнителен Борис Дамовски, кој во една колумна на Котле беше пофален и поздравен!? Вака може да одиме до недоглед.

Зошто беа најголеми, а ако добро се сеќавам и единствени критичари на Бранко од 2002 до 2006 година? Бришеа патос со него. Затоа што беа на негова страна?

Мислам дека ни недостасуваат доста работи за да утврдиме која е вистината... Се ќе си остане на нашите впечатоци...

орданПетровски-ЦРНИ Wrote:Ацко методите горе доле се познати. Проблемот е во откривањето на "ОПЕРИСТИТЕ"

Мислам дека Оперистите не се на таа адреса...

Ацко, не сакам да те навредам, но ова е премногу наивно и несериозно размислување. Можеби проблем во ваквите дискусии е фактот што всушност нема дискусија, туку докажување...

Таа "акција" треба да се истрае и да се финансира од некаде. Особено таков вечен опозиционер како "Фокус" не може да очекува помош или вересија од никого. Не е важно колку е тиражот на други весници, бидејќи зборуваме за "Фокус", кој во даден период е финансиран ислкучиво од продажба, која мислам дека доволно прецизно ја пресметувам на околу 8.000ДМ, по издание.

Повторно ќе речам, не е во прашање само содржината, најважно е од каде се парите. Тоа значи дека, од време на време ќе се објавува и содржина како текстовите на Јордан, но прашање е зошто прескокнаа да ја објават колумната во која Јордан ги спомна Борјан и Ефтов во "Оперистичка" конотација... за само 2-3 недели подоцна да се случи "опсадата" на А1, а Ефтов да ја има денешнава емисија.

За жал реакциите на настаниве од последниве недела дена ме оставаат длабоко разочаран од совеста на македонската јавност. Можеби грешам, но, на мене ми личи дека народот се' уште ги голта повраќаниците кои му се севираат. Со доза на сигурност можам да кажам дека повеќето Македонци полесно ја прифаќаат тезата на Васко Ефтов дека САД менуваат влади на Балканот (невидени небулози), отколку она што им е пред очи: дека македонските власти се српски слуги, и дека оваа гарнитура на истрошени политичари и нивните загари се веќе докажани неуспеси.
04-12-2010, 06:22 AM
Reply
montehristo Online
Неверен Тома
*****

Posts: 1,486
Joined: Aug 2010
Reputation: 30

(04-12-2010, 03:02 AM)acko Wrote: Го гледаше ли некој Васко Ефтов? Дечкото од Отпор, Андриќ, првин го слушаше малку со чудење, за на крај да му каже дека звучи како Дневник на РТС за време на Милошевиќ... Jeee

Ефтов сакаше да докаже дека рушењето на Милошевиќ не се базирало на внатрешно, автохтоно незадоволство и движење, туку за се тоа е заслужна ЦИА. Поткрепа доби во Тома Фила, адвокатот на Милошевиќ, па на крај беше горд како да ја открил Америка.

Всушност, правеше емисија за тоа како САД рушела влади со протести и слично, а од друга страна го туркаше интервјуто со Бранко за протестите во недела. Што порака сакаше да прати? Icon_razz Дека Американците со Бранко ќе ја срушат владата во недела? Shok

Дали ја има некој постирано оваа емисија на нет?
An inch today is tomorrow’s mile.
04-12-2010, 11:57 AM
Reply