Добредојдовте
  • Users with e-mails at mail ·ru, aol ·com and gmx ·com to contact admins for registration.
  • Новорегистрираните членови повратниот одговор од форумот за активирање на сметката нека го побараат и во Junk на нивните пошти.
  • Сите регистрирани членови кои неучествуваат во дискусиите три месеци автоматски им се брише регистрацијата

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
СОГОЛУВАЊЕ НА ЛАЖНИТЕ КОНЗЕРВАТИЦИ ОД МАКЕДОНИЈА
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

[Image: image.jpg]
[Image: 1.jpg]
[Image: 2.jpg]
30-03-2020, 02:50 PM
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

Quote:Stefan Vasilevski Macedonia: Unbreakable part of European identity
Recently, on the Facebook page of the political group “Identity and democracy”, a shameful article has appeared stating: “We need to stop Albania and North Macedonia from EU integration because they are mafia state and Turkish-protectorate”. As Macedonian, I will not comment on Albania mainly because I do not think we should be in the same group for the EU integration, but I will defend my state from historical and political point of view.
Why we are not a “Turkish protectorate”, rather we are the pillar of European civilization.
The current Macedonian independent state lays on the northern part of the territory “Macedonia” which dates from the times of Alexander the Great and the ancient world. Historically looking, the modern Western democracy and civilization lays upon Greek-Roman culture & Christian values to which we also belong as a biblical territory.
“Even though the current territory of Republic of N. Macedonia has been 500 years under Ottoman (Turkish) Empire, the law for protection of cultural and historical heritage equally treats all monuments and sites in its territory. For your information, the most representative archaeological sites on our territory belong to the time of Roman Empire” – says Slavco Atanasovski, archaeologist. With over 5.000 archaeological sites, the more you dig into Macedonian land the deeper you go into the roots of European civilization.
In defense of European borders and identity.
Photo: During the peak of the crisis with illegal immigrants in 2015/2016, Republic of Macedonia and the back than right-wing government lead by VMRO-DPMNE, played one of the most significant roles for protection of European borders.
Currently, the pro-migration left-wing government is complete failure. They only managed to end the name issue over “Macedonia” with Greece that unblocked the country’s accession to EU & NATO. They failed delivering reforms and European agenda. This can be seen in the report of the International Republican Institute where 43% of people stated that the country is going into wrong direction. Only 23% approve the direction of this government and others are neutral. Also, a recent British study finds that conservatism in the country is on the rise. 85% of youth wants a leader with “firm hand, strong leader”, 2/3 do not agree that we are going to right direction and only 3% of youth people are fully satisfied with their place in society.
This is a proof that we need a new and strong center-right government. Political coalition that will unite all Macedonian conservatives. ID group should work on support of this coalition and build new partnership rather than leaving us in the hands of the “European left”. Conservatives worldwide should seek topics that unite them rather than divide, and there are a lot!
Security, defense, NATO & EU

Except for migration crisis, the integration of the Western Balkans countries into the Euro-Atlantic organizations is crucial for the stabilization and democratic development of the Region. The situation on the ground in the Balkans varies enormously from country to country. This is yet another reason why we think that our country should have continued the EU path with Serbia and Montenegro, rather than in package with Albania. We were ready for accession talks since 2009.
“After the breakup of the former Yugoslavia, EU and NATO played a key role in the reforms and transitions of the former systems, in developing democratic institutions, in establishing principles of good governance and democratic and civilian control, in the fight against deviances in many other areas. In that direction, they created numerous tools and mechanisms for cooperation to provide assistance primarily in the security sector and to invest significant resources in the Euro-Atlantic integration of the Western Balkans countries” – says Goran Stoimenov from the Research Center for Security, Defense and Peace. To reinforce long term stability, NATO is seeking to integrate the region into Euro-Atlantic structures through regional co-operation initiatives, with joint missions, sharing all relevant information across all sectors of security to take preventive measures to protect against terrorism, cyber security, protecting borders, dealing with refugee crises, and also dealing with the economic crisis announcing "After the coronavirus period".
To all Italian right-wing parties especially LEGA: We need your support as conservative partners so we can together build Europe of nation-states based on freedom and democracy!
30-03-2020, 02:53 PM
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski еве го прводот од италијански од гоогле на македонски:

Неодамна на Фејсбук страницата на политичката група „Идентитет и демократија“ се појави навредлив тон на кој пишува: „Ние мора да ги запреме Албанија и Северна Македонија од европските интеграции затоа што тие се мафијашка држава и турски протекторат“. Како Македонец, јас се воздржувам од коментар од албанска гледна точка, особено затоа што не мислам дека треба да припаѓаме на истата европска група за интеграција, но ќе ја бранам мојата држава од историски и политички аспект.
Затоа што не сме „турски протекторат“, туку колона на европската цивилизација

Сегашната независна македонска држава се наоѓа во северниот дел на територијата на „Македонија“ која датира од времето на Александар Велики и античкиот свет. Историски гледано, модерната демократија и цивилизација во западниот стил се заснова врз грчко-римската култура и христијанските вредности, на кои исто така припаѓаме како библиска територија.
„Иако сегашната територија на Република Н. Македонија беше 500 години под (Турското) Отоманско Царство, законот за заштита на културното и историското наследство подеднакво ги третира сите споменици и места на нејзината територија. За информации, најрепрезентативните археолошки локалитети во нашата област припаѓаат на Римското Царство “- вели Славчо Атанасовски, археолог и историски аналитичар на тинк-тенк Конзерватив.мк (https://conservative.mk/). Со над 5.000 археолошки локалитети, колку повеќе копате во македонска земја, толку подлабоко влегувате во корените на европската цивилизација.
Во одбрана на границите и европскиот идентитет

За време на врвот на илегалната имигрантска криза во 2015/2016 година, Република Македонија и десничарската влада предводена од ВМРО-ДПМНЕ одиграа една од најзначајните улоги за заштита на европските граници.
Левичарската, про-имиграциска влада моментно докажува дека е целосен неуспех. Тие само успеаја да го прекинат прашањето за името на „Македонија“ благодарение на Грција што го отклучи членството на земјата во ЕУ и НАТО. Тие не успеаја да ги спроведат реформите и да ја придвижат европската агенда напред. Можете да го видите во извештајот на Меѓународниот републикански институт [https://www.iri.org/sites/default/files/iri_n._macedonia_fe February_2020_poll_presentation.pdf] каде 43% од луѓето рекле дека земјата не оди во насока во ред. Само 23% го одобруваат правецот на оваа влада, а другите се неутрални. Покрај тоа, неодамнешната британска студија покажа дека конзервативниот сентимент во земјата е во пораст. 85% од младите сакаат водач со „силна, цврста рака“, 2/3 велат дека не одиме во вистинската насока и само 3% од младите се целосно задоволни од своето место во општеството. [https://www.wfd.org/.../youth-in-north-macedonia.../].

Ова е доказ дека ни треба нова и силна централно-десничарска влада. Политичка коалиција што ги обединува сите македонски конзервативци. Идентификациската група треба да работи на поддршка на оваа коалиција и да изгради ново партнерство, наместо да не остава во рацете на „европската левица“. Конзервативците ширум светот треба да бараат теми што ги обединува наместо да ги делат, а има многу!
Безбедност, одбрана, НАТО и ЕУ

Со исклучок на миграциската криза, интеграцијата на земјите од Западен Балкан во евроатлантските организации е клучна за стабилизирање и демократски развој на регионот. Ситуацијата на Балканот многу варира од земја до земја. Ова е уште една причина зошто сметаме дека нашата земја требаше да го продолжи патот на ЕУ со Србија и Црна Гора, наместо во пакетот со Албанија. Бевме подготвени за разговори за членство уште во 2009 година.
„По распадот на поранешна Југославија, ЕУ и НАТО играа клучна улога во реформите и транзициите на претходните системи, во развојот на демократските институции, во воспоставувањето на принципи на добро управување и демократска и цивилна контрола, во борбата против девијации во многу други области. Во оваа насока, тие создадоа бројни инструменти и механизми за соработка за да обезбедат помош главно во безбедносниот сектор и да инвестираат значителни ресурси во евроатлантските интеграции на земјите од Западен Балкан “- вели Горан Стоименов од Центарот за истражување за безбедност, одбрана и мир (https://icbom.org/). За зајакнување на долгорочната стабилност, НАТО настојува да го интегрира регионот во евро-атлантските структури преку иницијативи за регионална соработка, со заеднички мисии, со споделување на сите релевантни информации во сите области на безбедноста, за усвојување на превентивни мерки за заштита од тероризам. , сајбер безбедност, гранична заштита, управување со бегалци кризи,

Дали ке сакаш да посочиш каде во текстот говориш за онаа што јас го напишав??
Едноставно да ги одвоиш како цитати тие делови и да ги постираш!!

Quote:Stefan Vasilevski 1.Англискиот превод е оригиналот, македонскиов е преку google translate. 2.Ако за вас Македонија е „турски протекторат“, за мене не е. 3.Точно и прецизно наведуваме зошто СМЕ дел од Европа и ќе бидеме. 4.Се надоврзувам на тезата на Александар Николовски од ВМРО-ДПМНЕ во однос на ставањето на Македонија во иста група со Албанија (грешка на оваа влада). 5.Повикувам на соработка, а не одбивност кон наши Евро-Атлантски интеграции. 6.Од мене беше побарано да го сторам ова со цел зајакнување партнерство со десните крила. Ќе бидат гости на настан во Скопје ;) 7.Јасно и прецизно е наведено дека моментално не одиме во добра насока.
30-03-2020, 02:59 PM
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski еве што јас ви напишав:

-„Jordan D. Petrovski Дали тврдењето дека Албанија и Македонија се мафијашки држави не е точно?
Наместо во писмото да ја кажете вистината дека системот во Македонија е тоталитарен а со тоа е мафијашки, коруптивен и многу далеку од почитување на Устав , закони човекови индивидуални човекови права вие говорите за истоија, за Груевски за планови за реорганизација на ЕУ.
Да повторам треба да ја кажете вистината за онаа што се случувало и случува во Македонија.
Од ваквите извештаи Македонија ке остане бастион на комустичкиот мрак и терор.“

Вие одговоривте дека во вашето писмо кое не сум го прочитал дека оваа што го пишувам сте го објасниле прецизно :

-Stefan Vasilevski Многу прецизно имаме објаснето, особено за тој дел.

Затоа побарав од вас да посочите каде тоа што јас го пишувам е прецизно напишано од вас!!
Но во вашиот одговор нема збор , нема буква за онаа што јас го пишувам а што е суштински проблем на Македонија и Македонците а за кој светот незнае ништо а незнае затоа што никој несмее да пишува за вистинските проблеми на Македонија и Македонците и за тоа од каде извирааат тие проблеми.

пс. чија партија е БЕСА која ке оди во предизборна коалиција со СДСМ. Кој беше еден од најголемите донатори на ОМД .....и мислам дека сеуште ги корисата просториите на тој донатор.

Quote:Stefan Vasilevski Jordan D. Petrovski Тоа што сум сакал да го пренесам, пренесено е каде што треба. Математички прецизно и во корист на Македонија. Посочив во 7 точки, нема што да се повторувам. Ако очекувате да си ја изругам земјата и да потврдам дека сме "мафијашка земја и протекторат нечиј" - нема да се случи тоа. Поздрав.

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski власта не е државата!! Вие ја штитите власта која пак го штити мафијашкиот систем.
30-03-2020, 03:01 PM
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

Quote:Stefan Vasilevski Jordan D. Petrovski Не ми наметнувајте зборови, СРАМОТА!!! Дури и заслужувате класично бришење на коментарот. СРАМ! Јас ја напаѓам оваа влада со анализи, податоци и анкети, а воедно ја штитам Македонија и ја кажувам важноста на претходната влада во одбрана на Европа и нејзините граници. Ако имате друга позадина и работите за оваа влада, тогаш може ве погодил текстот. Исто така, ако сте анти Евро-Атлантските интеграции, јас не сум.

Quote:Stefan Vasilevski Jordan D. Petrovski Не ми наметнувајте зборови, СРАМОТА!!! Дури и заслужувате класично бришење на коментарот. СРАМ! Јас ја напаѓам оваа влада со анализи, податоци и анкети, а воедно ја штитам Македонија и ја кажувам важноста на претходната влада во одбрана на Европа и нејзините граници. Ако имате друга позадина и работите за оваа влада, тогаш може ве погодил текстот. Исто така, ако сте анти Евро-Атлантските интеграции, јас не сум.

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski можете да ги избришете моите коментари ама вистината неможете да ја спречите да излезе.
Ја напаѓате владата на Заев, но за што ја напаѓате? Дали ја напаѓате затоа што целата структура на Тајната Идеолошка Полиција е пак на позицииите на кои била и пред барањето на реформите со планот Прибе и ЕУ? Дали ја напаѓавте владата на Груевски за тоа што не ги спроведе Резолуциите на Советот на Европа за казнување на комунистичките злостори и со тоа да ја ослободи Македонија од изворот на криминалот, корупција, сусдството со еден збор да ја ослободи заробената држава? Дали ја напаѓавте владата на Груевски за откажувањето од процесуирање на Хашките случаеви, откажување со кое остана само дека Македонците вршеле етничко чистење во војната 2001 година, пресудата врз Тарчуловски.

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski можете да ги избришете моите коментари ама вистината неможете да ја спречите да излезе.
Ја напаѓате владата на Заев, но за што ја напаѓате? Дали ја напаѓате затоа што целата структура на Тајната Идеолошка Полиција е пак на позицииите на кои била и пред барањето на реформите со планот Прибе и ЕУ? Дали ја напаѓавте владата на Груевски за тоа што не ги спроведе Резолуциите на Советот на Европа за казнување на комунистичките злостори и со тоа да ја ослободи Македонија од изворот на криминалот, корупција, сусдството со еден збор да ја ослободи заробената држава? Дали ја напаѓавте владата на Груевски за откажувањето од процесуирање на Хашките случаеви, откажување со кое остана само дека Македонците вршеле етничко чистење во војната 2001 година, пресудата врз Тарчуловски.

Quote:Stefan Vasilevski Jordan D. Petrovski Немате изгледа попаметна работа па од главната тема отиде на ехееееее. Овие филмови УДБА, КОС, тајни полиции, на друго место. Поздрав.

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski во заклучоците на Прибе стои дека Тајната Полиција мора да се рефортмира!! Дали може да се направи реформа со кадри кои се обучувани и воспитувани од тоталитарниот југословенски систем.

Еве ви цитат од еден текст на новинарот Karl Peter Schwarzom најголем експерт за Источна Европа :

NAROD SE SVAĐA OKO DOMOLJUBLJA, A UDBA IH KRADE. PRAVOSUĐE JE KATASTROFA I PROGONE SE POLITIČKI NEISTOMIŠLJENICI. MEDIJE POSJEDUJE UDBA. SVE ĆE BITI MRAK DOK SE NE RASVJETLI PROŠLOST, A PROŠLOST NE MOGU RASVJETLITI LJUDI IZ PROŠLOSTI.
30-03-2020, 03:06 PM
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

Quote:Stefan Vasilevski Jordan D. Petrovski Post-Yugoslavia generations like me are the future of this state. You are Yugoslav generations that failed our country and want again to keep it closed. You are probably an anti western communist spy and all day do nothing except commenting of Facebook. Watch and learn how we, the new generations put this country on a next level. Btw, currently our flag is raised at NATO headquarters, I know it hurts you, communist ;) Go and watch it live ?????

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski while you get to enjoy the privileges of the small number of Macedonians corrupt enough to earn those privileges, I am forced to live out my life thousands of miles away from my home because I chose to speak up about the abuses that are carried out by the system you are propping up. I gave up a-not-so-small personal wealth that I accumulated through the honest efforts of my wife and myself as private entrepreneurs, and turned down an opportunity to become a crime boss disguised as a government functionary. In the early 1990s I personally financed VMRO-DPMNE without any expectation of a payback. At the same time I used my business connections abroad to supply the country with much needed staples, while the government was deliberately working on creating shortages. I did not hesitate to attack the wrongdoings of the government (in 1998 SDSM government, in 1999 VMRO-DPMNE government) and call out their mismanagement of the country. When there was a real danger for my own safety and the safety of my family, I stood up for my country. My efforts to help Macedonia since my exile have been documented in my letters to the various European and American representatives assigned to Macedonia, as well as my efforts in the late 00s to strengthen relations between Macedonia and Canada. I spend time on Facebook, because I’ve chosen to focus my efforts on helping Macedonia rid itself of its communist heritage, rather than on making money for myself. For you to label me a communist spy and a yugonostalgic when I wholeheartedly supported Macedonia’s independence from Yugoslavia, despite the risk to my business, is bellow any degree of basic human decency and it shows your true colours.
Now, so we can help Mr. Guibilei see who he’s dealing with, can you please answer the following questions. Since you claim to be a supporter of European integration for Macedonia,
Have you ever supported the effort to have a lustration process carried out in Macedonia in accordance with EC Resolutions 1096 and 1481?
Pribe is demanding reforms in the state security and judicial systems; Van Houtte was asking for a reform of the entire system. Have you supported these efforts by pressuring governments to act in a proper manner on these issues? Have you ever informed you friends abroad about the governments’ refusal to get on with these much needed reforms?
30-03-2020, 03:38 PM
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ

Quote:Stefan Vasilevski Jordan D. Petrovski Make an interview with me and I will answer your questions, both English/Macedonian, whatever you like. Why you are intruding my Facebook with false accuses and not commenting anything smart or regarding the topic??? You mix 100 different topics so you can extend the conversation to pointless Facebook comments and ruin the main idea of this post. Classical communist way of working. You are all over soon with the #NATO membership. Farewell and I am waiting for your interview or whatever so I can answer.

Quote:Jordan D. Petrovski Stefan Vasilevski This is not your first request for an interview. The reason you’ve not been granted one so far is made obvious by this discussion. We see no point in going through the effort of setting up and having an interview with someone who refuses to stick to the issues at hand, and, instead, immediately descends into generational warfare and label-sticking. Your refusal to admit that the ongoing activities of the State Security Apparatus are the principle obstacle to Macedonia’s European integration suggests you are either ill informed on the issue, or you are a supporter of that pillar of the communist regime. The same can be said of your denunciation of Salvini’s group's correct assessment of the state of affairs in Macedonia. You cannot help Macedonia by hiding the truth and ignoring the root of all its problems. As far as your request for an interview is concerned, we would consider it, with the condition that you stick to the issue at hand.
30-03-2020, 05:12 PM