Автор Тема: СЛУЧУВАЊАТА ВО АВСТРАЛИСКО НОВОЗЕЛАНДСКАТА ЕПАРХИЈА  (Прочитано 12941 пати)

Февруари 13, 2011, 04:28:36 pm
Одговори #15

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот

Цитат


За колку време ќе се донесе тој закон?

Биљана А– би сакале што побрзо но објаснивме кои се предизвиците и кои се препреките. Меѓутоа овој момент и најмногу што можам да кажам во оваа емисија е дека продолжуваме со работата и нема да се застане се додека не се донесе таков закон и тоа се моите инструкции од епархијата.

Луѓето кои се венчани и крстено во црквата Св Ѓорѓи во Фитцрој дали се сега невенчани и некрстени?

Кога се осветуваше манастирот во Бучин, дали Дедото Владика му побара на селаните повеќе пари отколку што тие имале претходно најдено човек за 3000 марки наместо 9000 марки побарани од Владиката.

Владиката – таму имало легитимни свештеници поставени од надлежниот архиереј (говорам за претходните архиереји, митрополитот Кирил и митрополитот Тимотеј), како и јас кога дојдов за кус период. Тие се легитимно крстени , венчани и погребани и тука нема никаков спор со нив. Но спорно е тоа ако тие крстени и венчани таму се одделиле од МПЦ и одат кај некои расчинети свештеници да им вршат служби и тн тогаш тие не можат понатаму да бидат во состав на МПЦ и ако сакаат да се приклучат кон МПЦ тогаш ќе мора тоа да го направат со посебна изјава а оние пак што биле крстени или венчани , така речено од расчинети свештеници тие бесплатно ќе бидат крстени од легитимните свештеници во епархијата од црквите што се под јурисдикција на МПЦ .

Во врска со манастирот во Бучин – тоа се клевети дека јас сум барал такви пари . јас од ниеден манастир не сум зел ниту еден денар ниту било што , ниту пак ние сме земале од тој манастир до денеска еден денар за епархиски разрез или архиепископски . спорот во тој манастир беше во следното без наша согласност, спротивно на нашето барање , несоодветно лице да прави таму икони и фрески и тоа беше стопирано . тие ги направија, дадоја големи пари за неквалификувано лице кое направи дар-мар таму во самата црква и додека не се исчисти таа црква, не се премачка тој зид и не се повикаат на нас од црковните тела за уметност и археологија да се одобри квалификувано лице тоа да го направи – тоа беше спорот таму а не некои пари.

Д.А Г динот Мераковски и до Стрезов- беше од почеток во управи и гледаше се што се прави, сакам од негов аспект да објасни што значи црквата и на кој начин функционира црквата .

Д. Мераковски – треба да е јасно што е црква, што е компанија. Бев во копманијата од самиот почеток на формирањето од 1959 година , во 1960 се освети и во Македонија однесов 10 албуми од осветувањето на таа црква и сите се надеваме и велиме дека е наша црква . имаше наш свештеник, дедо Наум владиката дојде да ја освети, со Нестор Поповски . сето тоа одеше убаво се до 1971 година до кога верувавме дека е наша црква . во 1971 година во јануари се формира епархискиот управен одбор и со самото формирање на епархискиот одбор дојде до проблеми со овие на компаниите и црквата Св Ѓорѓи.

А зошто дојде до тоа , затоа што свештениците тука , создавањето на епархискиот управен одбор ја зеде работата да работи по правилните канони , по уставот на мајката црква . додека тие бараа тоа, компаниите не сакаа да чујат за такви канони, таков устав . првата појава на луѓе кои сакаа да работаат со тој устав беше црквата св Илија во Фуцкрај и тука јасно се виде работата кои се овие луѓе , што сакаат и зошт ја основале таа компанија и црквата. Кога тие не најдоа начин да прифатат браќа нивни по крв, дух и во се свои , кои веруваа во црквата, да најдат заеднички јазик и отидоа да ги шпиунат да ги нарекуваат предавници , расцепници итн. Во 1974 година се прати писмо до сите постоечки општини во тоа време дека се приготвени од Мелбурн од оваа општина тука , да земат мерки за уништување на оваа појава на овие луѓе што сакаат да бидат со македонската црква.

И тука се бараше единство од другите така наречени црковни општини или компании. Некои од нив не се нарекуваа ниту црковни нити православни и одеа да ја спречат работат , духот , мисијата на МПЦ . Така проблемот настана од 1974 година наваму а не откако дошол дедо Петар во Австралија 1996(како што тие велат). Кој сака да ја научи точно вистината, нека види во мојата книга Измамени верници, . Мора да се види дека проблемите не дојдоа вчера туку се од почетокот кога ги ставија темелите на бизнис компании со црковно име. Во 1994 година имаше цкровно народен собир во Македонија околу уставот на мајката црква така да овие луѓе од една страна се кажуваат македонски цркви а од друга страна не сакаат да прифатат ништо црковно и тука е проблемот кој постои денес и тие само злоупотребуваат со името црковно. Така до 1978 година јас бев во управа со нив таму, но кога рековме дека треба да се работи по каноните, по уставот на мајката црква, тие рекоа дека не сакаат да имаат никаква расправија. Па дури и покојниот водач сега, си дозволи да речи кога српската, грчката и бугарската не ја признаваат македонската црква па зошто ние да ја признајме.

Значи сами себе не се признаваат. Да ви кажам за еден случај во 1972 година, во кое време надлежен владика беше Кирил, и во мое присуство пред црквата Св Ѓорѓи еден човек таму му рече на Владиката – ‘КОлку цркви не имаат нас признато во светот откако се прогласивме независна црква‘ а одговорот на владиката беше ‘не прашува така, туку дали ние сами се признаваме‘ не е битно дали други не признаваат, еве тоа пости и денес. Најголемата штета на македонскиот народ, на македонската црква е не во парите него во единството на македонскиот народ. Кога тие луѓе ги нарекоа Македонците од републиката ‘тие‘ и ‘ние‘ веќе ставија граница дека тие се други луѓе а ние други. И тие се оние кои велат дека Владиката дојде да ни ги земе имотите. Чии имоти и каде ќе ги носи Владиката имотите. Онаа злоупотребата на такви пропаганди , тие се причината на цел спор и ништо друго. А како ќе го најдеме ние единството сега? Гледам дека луѓето што одат во тие другите цркви ,‘тие‘, ‘ние‘. Ако ние не се чувствуваме Македонци дали сме од Лерин, Солун, Скопје или Битола, е тогаш каква Македонија бараме, каква македонска црква бараме. Значи сето е лажовно, таа е вистината на проблемот.

Владиката – Мора да се потсетиме дека прва црковна општина која примила канонска јурисдикција на МПЦ е црквата Св Илија, во 70-тите години. Значи дотогаш ниту една црква што постоела не работела по уставот на македонската црква по каноните на светата православна црква ниту по правилници што ги одобрила МПЦ за црквите во дијаспората. Значи овде првпат е донесен правилник одобрен од светитот Синод за црква во Св ИЛија во 70-тите години и тогаш почнува тој судир,нагласен на едните кои велат,ние не сме , тие се другите односно оние што се со македонската црква што сакаат да ја признаат македонската црква со својата јурисдикција со својата управа и под нејзина управа да влезат и другите кои сакаат да бидат самостојни тие да кажат дека биле тие црква независна од МПЦ . Не знам кого го претставуваа тие тогаш, без Владика.



Февруари 13, 2011, 04:32:58 pm
Одговори #16

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот

Цитат


Прашање од слушател – за водици бев во Св Петка, и се пракирав на улицата на Пленти роад, и како што зборував со други таму, добив казна од 119 долари сигурно нашите верници , како и јас, што отидовме таму за водокрст сме казнати, дали ќе можиме да направиме поплака против општината , дали е тоа можно или не?

Владиката – Не можам да ви одговорам јас бидејќи не е во моја компетенција . добро е што го поставивте прашањето и ќе се заинтересираме и ќе разговараме со луѓето од општината и да видиме што би можело да се стори барем за тие големи празници кога е најголемата посета во црквите , за Велигден , Божик . барем во тие денови да имаат разбирање затоа што е штета да тие верници кои сакаат да бидат на тие големи празници во црквата да бидат и казнети за едно многу благородно дело да му служат на Бога.

Венчан во црквата Св Никола во 1984 година, се оставив со жената, отидов таму да барам развод брак и ми кажаа дека воопшто тие го немаат , дека било многу одамна. Како можи да го најдам тоа и од каде?

Владиката – ако не постои таму протоколот на венчани, ќе треба вие со сведоци да се јавите во епархискиот црковен суд и да посведочите, а се разбира дека ќе го прашаме и тогашниот свештеник Митрополитот Агат Ангел дали се сеќава на венчавката и можеме да направиме повторно еден вид реконструкција на она што се случило тогаш односно да се заведе дополнително вашиот брак во тоа а врз основа на тоа после ако сакате развод на брак ќе се покрене постапка за развод на брак.

Д.А Г-дине Стрезов како член на црковниот управен одбор како го замислувате работењето на МПЦ . Вие сте во управата таму и на кој начин ги гледате сиве овие работи? Се надевам ме разбирате што сакам да кажам. Зошто сте влезени да помагате во МПЦ? Која е вашата улога и кои се целите?

Проф Стрезов – на кратко да ви кажам за црквата Св Христово Воскресение во Рокдајл, во Сиднеј. За големите празници има околу 6000 верници а во обична недела помеѓу 200-400 верници . на пример лани што бев во Македонија и во соборниот храм каде што одев често во недела можев да видам дека дури и помал број на верници има соборниот храм во Скопје отколку во нашата црква во Сиднеј. Мисијата на МПЦ во овој дел од Сиднеј е огромна и многу е добро да се види еден голем број на млади дечиња кои што доаѓаат во црква.

Интересно е да видите построени 30-40 деца за причесна, и сите во таа црква сме како едно големо семејство. Се собираме после служба си помагаме еден на друг , така да нашата функција е да се грижиме за спасение на црквата. Инаку МПЦ поради својата историја, јас многу пати и на странците им велам дека има создадено најголем број на светители по глава на становник во било кој дел на светот.

Има огромна моќ која е да ги собира луѓето на едно место,така да каде и да изградите македонска црква и колкав број да има Македонци, таму тие ќе се соберат- поготово ако е надвор од Македонија. таа е моќта што МПЦ ја има создавано низ историјата со многу светители и страдале и гинеле но е една огромна духовна сопственост што ја има создадено МПЦ: еден од проблемите што денес ги имаме е тоа што таа сопственост историски духовна , се обидува некој да ја приватизира. Ако ја имате приватно таа моќ да ги соберете луѓето на едно место вие можете да се претставите како одличен менаџер но дали сте вие добар менаџе што ги собравте нив на едно место или пак историската сопственост на МПЦ е таа што практично ги собира луѓето во црква – тоа е прашање. И токму тука е суштината на проблемот со МПЦ во Австралија . тоа што поединци ја обожаваат таа моќ што МПц ја има да ги гравитизира луѓето на едно место.

Владиката – практично секоја црковна општина или парохија врши своја мисија како жива парохија, како жива црква парохиска, а пошироко со архиерејот и со верниците и сите црковни општини исто така вршат своја мисија која е соодветна на секоја друга епархија или на секоја друга православна црква и во овој контекст на нештата да знаат верниците која е мисијата на црквата. Она што рече Владимир е мисијата на црквата е да се грижат за спасението на верниците и на свештенството во смисла да ги заштитат да ги ослободат од сите грешни помисли , зборови, дела, од гревовите и да ги направат свети луѓе итн а во мисијата на црквата условите се да им се обезбеди црква со сите можности за заедничка служба.

Прашање од слушател – кога се осветуваше новата црква во Епинг, дали беше тој на осветувањето , поглаварот Стефан и свештеникот Лазаревски беа личности , јас сум сведокот на темелите кога се тураа. Зошто тогаш не се знаеше каде и што осветуваа? Зошто сега таа црква била компаниска а тогаш не беше компаниска. Тоа не ми е јасно.

Владиката - осветувањето на таа црква го извршивме јас и Стефан по одлука на Светиот архиерејски Синод,што значи не беше моја одлука.но исто така морам да кажам дека јас ниту ја имав таа смелост и храброст да одлуки на Светиот Синод ги отфрлам, или да работам против нив а изгледа дека Светиот Синод токму со тоа сакал да им удоволи на тие луѓе да ја сфатат мисијата на црквата дека еве ние, и покрај тоа вие се уште се декларирате како такви како што се декларирате ние сакаме (како што дедо Михаил често кажуваше) – Не ви ги сакаме имотите, не ги сакаме црквите туку ви ги сакаме душите ваши , ве сакаме вас верниците. И ние сме биле за верниците и сега сме исто така за верниците и денеска ние не им ги бараме (да знаат ) имотите да ги префрлат на тие компании што се и тие што инкорпорирале асоцијации – но да ги почитуваат само законите на црквата. Да не се прави понатаму пропаганда против архиерејот, против Владиката , свештенството и МПЦ дека ние сме да по секоја цена да ги земеме имотите и да ги ставиме во тој старател за МПЦ туку напротив сакаме само , дури и имаме донесено резолуција на епархиско собрание во која кажуваме дека – бараме од нив да ги почитуваат само сите други закони , устав на МПЦ, статут одобрнеи правилници а имотите и понатаму да си ги држат како што се под компании или инкорпорирани асоцијации но проблемот е само во тоа дека тие отфрлаат црковни закони и велат дека ние по компаниските закони ќе се раководиме. Тоа е проблемот.

Д.А – колку цркви се со епархијата, до каде е спорот со црквите и што се презема во иднна со овој проблем?

Владиката – 22 цркви се со епархијата над кои имаме канонска јурисдикција и парохиски свештеници , вклучувајќи и манастирите и во таа смисла сие што се со поставени свештеници од надлежниот епархиски археиреј тие се под крилото на МПЦ духовно, а за материјалното кажавме дека ние не инсистираме да им ги земеме имотите , тоа е сосема друга работа а оние што немаат од нас парохиски свештеници поставено односно што не се во заедница со МПЦ , тие не се ни цркви. Но според каноните , според уставот на македонската црква и според структурата на црквата оној што не е под јурисдикција на владиката и на црквата тој не е со таа црква, тој е нешто друго надвор од македонската црква.

Прашање до Мераковски – дали имавте закани од опозицијата дека ќе ве судат по повод пишувањето на вашата книга и историјата на измамени верници.

Д.Мераковски – Еве пред мене ја имам содржината на писмото кое ми е пратено од директорот од Сиднеј и бараше од мене седум дена да се откажам од книгата, да се повлечам од зборовите дека јас таму ги навредувам и личностите и компаниите, и така веќе закажал човекот суд во Сиднеј и јас требаше да земам адвокат и ќе ме коштало многу итн. Од тогаш поминаа 2 и пол години. Нека повели човекот и нека ме одведе на суд, јас со драга душа чекам да ме побара ама така ја остави таа работа , писмото го имам тука и уште чекам да ме повика на судот.

Од такви луѓе не ми е страв. За да на напишам таа книга јас имам извор на документација , со потврди , со весници, со радио програми, собранија,се е цитирано таму и затоа се ставени имињата на секој еден. Се е со докази. Човекот и на други му се заканува дека ќе ги суди и мисли дека ќе се исплашиме ние и ќе подведиме глава, и ќе речиме ‘извинете јас згрешив‘. Јас не згрешив тука, јас сум 100 посто во право тука и тие што го прават тоа е грешно .

Д.А главното го исцрпивме во овие три саати , се кажа вистината, она што беше важно , се надевам нашите слушатели слушнаа се и разбраа се и нека си донесат заклучок тоа беше целта на оваа емисија, секој да си има свое мислење и понатака како ќе прави , сам ќе си прави.

Биљана А. Благодарам за организирањето на оваа емисија и за поканата и можноста да се искажеме и да ја расчистиме нејасноста и конфузијата која се случи барем во изминатата година, од мој аспект во врска со законот. Мене ми е чест како што реков претходно да бидам овде и во оваа емисија и во улогата во која сум сега посветена и помагам на црквата. Во мојот професионален живот работам и соработувам со многу други цркви и ми е посебна чест да сега истото тоа го работам и за нашата црква.и мојата порака е – оние кои имаат нејаснотии , тука е епархијта, епархискиот управен одбор за било какви нејаснотии , документите се јавни и изминатата година на твојата веб страница стави линкови од многу такви изјави и транскрипти кои Г-динот Мераковски си спомена, така да оваа дебата е јавна и нема што да се крие. Единството е тоа што ќе не доведе до силина на нас како црква и како македонски народ.

Д.Мераковски – мојата порака до нашиот народ е – да бидат издржливи, вистината ќе победи , црквата македонска напредува во секој поглед, и секој чекор и тоа се гледа. За оние кои е погрешно заведени да се свестат дека не може да има никаква македонска црква надвор од македонската црква . Оние што одат и бараат преку компании и бараат Македонија надвор од Македонија тоа нема да му успее. Тие само можат да го сметаат за успех кочењето на напредокот на МПЦ а напредок ќе нема и како што вели една поговорка – ‘на лагата и се кратки нозете‘ и тоа ќе биди така. Црквата наша ќе напредува со вернците и ќе успее.на тие што тргнале по погрешен пат да се размислат добро и да видат каде ги водат кој е патот кој го покажуваат на тие луѓе и каде ќе завршат . Секогаш ги прашувам тие луѓе кои се погрешно заведени Кажете ми каде одите, која е вашата визија, каде ве водат вашите водачи , дали знаете.

А тие ми велат – Не не знајме. Точно е тоа ,тие ве водат за лични интереси , ве злоупотребуваат и време е да се свестат . ако си верник ќе си одиш во вистинската македонска црква кај вистинските свештеници а не кај распопи и оние кои си оставиле жените и децата. Ако тој не си ја почитува неговата фамилија , како ќе те почитува тебе и дали е тој човек да проповеда како да бидиш добар христијанин како да бидиш добар татко како да бидиш добар сопруг кога и тој не го прави тоа. Затоа еднаш засекогаш треба нашите луѓе да се свестат , да се отргнат или ќе одат по црковниот пат или нека гледаат некоја друга работа да не бидат излажани со разни распопи со лажни теории.

В. Стрезов – Благодарам за оваа отворена програма во која имаа можност вашите слушатели да ја слушнат вистината , да се каже дека оние кои ги нарекуваме компании , компаниски цркви или цркви со непризнаена вероисповест иако се мал број се многу агресивни и многу гласни по медиумите можете многу повеќе да слушнете од нив отколку од нас така да ова е една од ретките емисии каде што може зборот на вистината да се слушне. Јас искрено верувам во верата, јачината на Македонецот , на вистинскиот верник и верувам дека се далеку побројни верниците од неверниците и вистински го очекувам денот на обединување на македонскиот народ и на македонските верници а оние кои се неверници или под влијание на комшиски амбасади – лесно ќе се откријат. Во моментот кога ние заедно ќе се обединиме. Ќе истраеме, и овој закон ќе се донесе , ќе се донесат и други закони и МПЦ ќе биде далеку посилна и надворешното влијание ќе ослабне. Во тоа верува.

Владиката – Веќе беше кажано од моите претходници дека треба да се бара вистината и вистинскиот пат Господ Исус Христос рекол – Јас сум патот, вистината и животот . Значи пат, вистина и живот , надвор од Христа надвор нема. Кои се луѓето кои прават проблем во нашата црква и во македонската православна заедница во Австралија. кога велам така велам за оние кои се надвор од МПЦ а се именуваат како православни Македонци итн.

Тие кога ќе разберат, научат и сфатат дека мора да живееме во согласност со учењето на црквата , со светото писмо , светото предание и светото евангелие и со светите канони , тогаш ќе стане единството на нашите верници на нашиот народ тука. Се додека имаме луѓе кои работат односно не живеат според верата , не се исповедаат , не се причестуваат , не кај легитимни свештеници , Владика итн и не ја прифаќаат јурисдикцијата на МПЦ односно сакаат да бидат надвор од црквата ама да го користат нејзиното име , дотогаш ќе имаме такви недоразбирања. И уште еднаш апел до сите верници - Не бараме ничиј имот за МПЦ ниту на компаниите кои држат црковен имот ниту на инкорпорираните асоцијации кои исто така држат црковен имот , ниту на зруженија итн, бараме од нив само да ги почитуваат црковните закони што се однесува до верата и сите други работи освен до сопственоста на имотот кој знаеме дека е божја сопственост но ние не бараме да ги префрлат тие имот на МПЦ .

И за сето она што се слуша како клевета , почнувам од себе, се што имаат да докажат дека владиката направил престап и грешки за кои треба да биде земен на одговорност кај светиот Синод, јас ги повикувам и јас ги советувам преку оваа радио емисија да покренат судска постапка против мене пред светиот архиерејски Синод и да ги поучам како да поднесат пријава и ќе ги докажат вините со кои ме обвинуваат или престапите кои сум ги направил . Ако не ги докажат ќе бидат казнети со двојно поголема казна , тогаш ќе се докаже кој е виновникот и јас ако сум виновникот, нема да бидам повеќе ни владика а ако не можат тоа да го докажат тогаш ќе мора тие да добијат соодветна санкција . Уште еднаш родителски , пастирски , архипастирски упатувам до сите наши верници во оваа македонска православна црква, епархија за Австралија и Нов Зеланд , да оставиме секакви можни клевети , секакви измами , секакви противења , да се врземе сите за верата наша света православна , црквата македонска , да се здружиме, да си простиме едни со други .

Ако сме грешиле , јас сум прв што барам прошка ако некого лично сум го навредил, сум згрешил, да ми биде простено и секој нека побара така нека побара прошка. Можеме тоа уште утре да го направиме сите и да тргне работата напред ама тоа можеби нема да го направат затоа што некои тогаш ќе изгубат нешто што е личен интерес. А јас немам личен интерес, моите интереси се интересите на МПЦ, на македонскиот православен народ и на Македонците на оваа земја и на татковината Република Македонија.

Голема благодарност до нашите гости во студиото на Радио Илинден Мелбурн : Митрополитот Преспанско -пелагониски и администратор австралиско-новозеландски Г-дин Петар ,Биљана Апостолова, адвокатот за МПЦ Епархија, Диме Мераковски автор на книгата Измамени верници, професорот во Меквори универзитетот, Владимир Стрезов.

Им благодариме што несебично отстапија дел од своето време да учествуваат во оваа радио дебата преку која заедно сите успеавме да ја пласираме вистината до нашите слушатели –верници.

Благодарност и до сите наши верни слушатели кои ја следат програмата и сите оние кои учествуваат со свои прашања до соговорниците.

Уредник и водител

Дончо Ангелоски

Radio Ilinden Melbourne


Април 15, 2011, 12:14:57 pm
Одговори #17

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот

Цитат

Црковни општини во Австралија повторно бараат смена на владиката Петар

четврток, 14 април 2011

Раководствата на пет црковни општини во Австралија кои се дел од Епархијата, бараат МПЦ- ОА да го смени надлежниот владика Петар. Според документите на кои стои потписот на посочените општини, заедно со 9-те црковни општини кои веќе се надвор од Епархијата, иницијаторите тврдат дека над 60% од македонските православни цркви сега го бараат истото. Причината, тврдат потписниците, е повторниот обид Владиката да ги приграби имотите, кои според австралиските закони се во сопственост на компании - основани и финансирани од македонските верници.

- „За да бидеш член на црковна управа треба одобрение од Владиката. Да се одржи генерално собрание на нашите црковни друштва треба одобрение и благослов од Владиката. Ако не одиме на црква секоја недела, три пати да отсуствуваме тогаш се дисквалификуваме да бидеме членови во црковните управи“- изјави меѓу другото Крис Ангелков од Македонска православна црква Св. Никола.

Владиката Петар со став дека обвинувањата не биле вистина. Неговите напори биле во насока да се зацврсти духовната јурисдикција. Имотите не биле во прашање, се додека верниците не одлучат самите да и го предадат на Црвката.

„Бидејќи некои не сакаа од нив односно не положија заклетва и не беа потврдени не ги поканивме на епархиско собрание. Ова е реакција затоа што не ги поканивме на епарихиско собрание. Но ние остануваме и понатаму на ставот дека секој што примил правилник од Светиот Архиерејски Синод треба да се раководи по тој правилник. Ако не се раководат, додедека не ги потврдиме, додена не положат заклетва, не можат да бидат легитимни претставници на црквите“ - изјави меѓу другото Владиката Петар.

Официјално МПЦ- ОА не ја коментираше иницијативата. Само на кратко, портпаролот владиката Тимотеј рече дека иницијативата не била на седница на Синодот.

Александар Димитриевски

Декември 05, 2012, 01:03:30 am
Одговори #18

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот
Цитат

Нашинци во Австралија по два пати ке се венчаваат и крштеваат, а богами и погребуваат?!


Четири храмови во Австралија се лична сопственост на владиката Петар, а уште четири други за сопственици имаат приватни свештени лица, блиски до владиката. Без оглед на тоа како ќе завршат преговорите, кои денеска започнуваат, претставниците на делегацијата од Австралија ќе бидат задоволни ако се повлече владиката Петар од надлежност во црквата "Св. Петка" во Рокдеил за да се стави крај на, како што велат, безумното финансиско исцрпување на таа општина


Нашите во Австралија ќе треба одново да се венчаваат и крштеваат, но и по втор пат да прават погребни ритуали ако безуспешно завршат преговорите меѓу претставниците на црковните општини со Синодот на МПЦ и дојде до формирање на нова епархија во Австралија. Четири храмови во Австралија се лична сопственост на владиката Петар, а како сосопственици се јавуваат поповите Тоне Гулев и Јовица Симоновски. Од вкупно 20 храмови на нашите во Австралија, 15 бараат итна промена на владиката Петар, а моментално се во сопственост на црковни општини. Редовен архиереј за Австралиската епархија на местото на привремениот вршител владиката Петар, да се усвои нов статут за таа епархија во согласност со Уставот на МПЦ, но и на македонските црковни општини. Воедно бараат на македонските црковни општини регистрирани како правни лица во Австралија да им се препишат оние црковните имоти на четирите храмови кои владиката Петар ги ставил на свое име, како и на другите четири храмови чии сопственици се приватни лица, велат пред започнувањето на преговорите од Здружението на македонски општини.

Ќе се стави ли крај на 16-годишниот раскол меѓу австралиските црковни општини или ќе се создава нова епархија за нашите верници во Австралија? Преговорите меѓу Комисијата од претставниците на црковните општини во Австралија од една страна, и Синодот на МПЦ од друга страна започнуваат денеска и ни оддалеку не може да се предвиди каков епилог ќе дадат. Се поставува прашањето кои цркви ќе влезат доколку дојде создавање на нова епархија и дали верниците во Австралија ќе мора одново да се крштеваат, венчаваат и да се прават нови погребни обреди на веќепочинатите.

Без оглед на тоа како ќе завршат преговорите, претставниците на делегацијата од Австралија ќе бидат задоволни ако се повлече владиката Петар од надлежност во црквата "Св. Петка" во Рокдеил за да се стави крај на, како што велат, безумното финансиско исцрпување на таа општина.

Ние веќе 16 години бараме преговори. За жал, заради притисоци од страна на владиката Петар, Синодот одбиваше вакви средби и тоа што конечно прифати директно да разговара со нас е еден голем чекор кон конечно надминување на проблемотт, вели Игор Александров, претседател на Здружението на македонските општини.

Од Здружението ќе бараат Синодот да назначи и свештеник за "Св. Петка" и сметаат дека архимандритот Никодин Царкњас заслужува да биде завладичен.

Ако Синодот не најде начин за да се спречи судскиот спор против црковната општина "Св. Петка", односно ако не го повлече владиката Петар од надлежност во таа црква, тогаш најверојатно ќе се случи и тоа архимандритот Царкњас ако биде завладичен да биде надлежен владика и за Австралија, независно од волјата на Синодот", рече Александров.

Судскиот спор кој се води за црквата "Св. Петка" сега е пред Апелацискиот суд и е пред самата завршница. Ако не прекине во скоро време, ќе треба да се потрошат уште милион долари, а за адвокатски трошоци досега биле потрошени безмалку 7 милиони долари од двете страни. (Ј.Ц.)

Декември 13, 2012, 06:19:01 pm
Одговори #19

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот

Декември 15, 2012, 12:24:10 am
Одговори #20

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот
Цитат

НАМЕТНАТО ЦРКОВНО-ПАРТИСКО РЕШЕНИЕ ЗА ДВЕ ЕПАРХИИ ВО АВСТРАЛИЈА


   

Во услови на силни притисоци, уцени и мешање на политички партии, Здружението на македонски заедници од Австралија вели дека е принудено да ја прифати одлуката на Синодот на МПЦ за подделба на Австралиската епархија на два дела. Едната под администраторство на владиката Петар, за втората ќе се чека Синодот да назначи владика.

Претседателот на Здружението Игор Александров повтори дека договорите со Синодот на МПЦ  оделе во добра насока, се` додека не се вмеша политиката, односно ВМРО ДПМНЕ во црковните работи. Оваа партија на денот на преговорите излезе со соопштение дека поддржува поделба на епархијата на два дела, со што само го продолжи расколот, изјави Александров.

Реагирале и кај пратеникот на оваа партија избран од дијаспората од Австралија, но добиле одговор дека тој не е запознаен со соопштението на ВМРО-ДПМНЕ во кое партијата на денот на преговорите објави дека поддржува поделба на Епархијата. Здружението на македонски заедници не е задоволно од ова решение но го прифаќа со надеж  дека владиката кој ќе раководи со втората епаргија набргу ќе види како владиката Петар раководи со неговата епархија и дека во иднина МПЦ сепак ќесе реши за обединување на двете епархии.

Декември 24, 2012, 03:07:19 am
Одговори #21

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот

Февруари 22, 2016, 11:40:04 am
Одговори #22

ЈорданПетровски

  • ЈорданПетровски-ЦРНИ
  • *****
  • Information
  • Hero Member
  • Пораки: 17489
    • Погледај го Профилот
Цитат



СКАНДАЛ: Интерпол потерница по Владиката Петар

ЕДЕН ВЛАДИКА, ДВЕ ИМИЊА, ТРИ ПАСОШИ



Деновиве Австралиската федерална полиција побара од Интернационалната полиција (ИНТЕРПОЛ) во Австралија да го доведат Македонскиот Владика - Петар Каревски за да му се суди за криминалот што го направил во Австралија. Голем страм за Македонската Православна Црква е податокот дека Администраторот на Епархијата за Австралија и Нов Зеланд нечесно ги извршувал работите во Австралија каде се соочува со барање на ЕКСТРАДАЦИЈА од Македонија во Австралија. Во Австралија Петар/Јован Каревски живеел под две имиња и поседувал три државјанства и три пасоши (македонски, австралиски и италијански) што е спротивно на Австралискаите закони и плус поседувал и финансиски сметки во сите тие држави. Владиката Петар/Јован Каревски во Австралија поседува шест имоти на негово име - секако дека некои имоти се на Петар Каревски а некој на Јован Каревски, што е спротивно на Австралиските закони. Кој му помогнал Митрополитот Петар да ја напушти Австралија ако се знае дека во меѓу време бил под истрага тоа ќе се докаже на судот каде треба да се појави Петар/Јован Каревски. За да се заштити тој самиот од Екстрадиција во Австралија побарал лекарска помош на денот кога ја прекина Богослужбата во Донибрук и на други два наврати во Македонија побарал лекарска интервенција за да применува иста тактика како диктаторот Пиноче кога се правеше болен само да избегне апсење, но нашето прашање ако бил болен во Австралија зошто се решил на таков потег тивко да ја напушти Австралија каде од Сиднеј си заминал во Македонија? Кој побргу ке стигне да ја покаже праведноста во пресудата за Владиката Петар да пресуд СИНОДОТ преку расчинување за или ИНТЕРПОЛ со екстрадиција и одговорност во Австралискиот суд? Ако се знае функционирањето на Австралискиот правен систем колку професионјално и чесно ги извршува поставените задачи сме многу уверени дека Петар Каревски наскоро присилно ќе биде доведен во Австралија за да му се суди. На Синодската седница која се одржа пред некој ден на Митрополитот Петар Каревски му е изречена последна опомена околу работата во Епархијата во Австралија и Нов Зеланд. Опомената била: ОВАА ТИЕ Е ПОСЛЕДНА ОПОМЕНА И НАЈДОБРО Е ЗА ТЕБЕ ДА СИ ПОДНЕСЕШ ОСТАВКА ОД ФУНКЦИЈАТА АДМИНИСТРАТОР ЗА АВСТРАЛИЈА И НОВ ЗЕЛАНД И АРХИЕПИСКОПОТ г.г. СТЕФАН ГО ОПОМЕНАЛ г. ПЕТАРСО ЗБОРОВИТЕ КАКО ДА ОПОМЕНУВА ПРВАЧЕ ВО ОДДЕЛЕНИЕ ГИ КОРИТЕЛ ЗБОРОВИТЕ : ШТО СИ ДРОБЕЛ ТОА КЕ СИ СРКАШ. Дефинитивно членовите на Светиот Архиерејски Синод на МПЦ - ОА се запознати за потерницата од ИНТЕРПОЛ за Петар, исто и Македонските надлежни органи кој соработуваат со ИНТЕРПОЛ и тие се информирани и сега се чека постапката да се спроведи во дело, дефинитивно Петар нема каде да се крие затоа што е јавна личност.



 Дефинитивно Петар Каревски не може да патува во Австралија и за да патува му е потребна виза затоа што државјанството му е одземено, доколку е така после пропуштена Канонска посета на својата Епархија според каноните СИНОДОТ треба да му се одзема титулата Администратор Австралиско - Ново Зелански дека еден Митрополит мора својата Епархија да ја посети секој шест месеци, со што би се смириле страстите и поделабата на македонците во Австралија.Наскоро ќе ги објавиме и новите Канонски прекршоци на Митрополитот Петар во Австралија каде што дал дозвола да се одржи опелото на жена што сама си го одзела животот и самиот тој венчал на два наврати Македонски Православни верници каде немаат црковен развод, и со таа постапка СИНОДОТ треба да го екскомуницира и даму го одземе Владичкиот чин.



Пишува: Никола Ставрески - 22 февруари 2016 година - Мелбурн Австралија