Добредојдовте
  • Users with e-mails at mail ·ru, aol ·com and gmx ·com to contact admins for registration.
  • Новорегистрираните членови повратниот одговор од форумот за активирање на сметката нека го побараат и во Junk на нивните пошти.
  • Сите регистрирани членови кои неучествуваат во дискусиите три месеци автоматски им се брише регистрацијата

 

Thread Rating:
  • 8 Vote(s) - 2.13 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
СЕКОЈ СПРЕД МОЖНОСТИТЕ,СЕКОМУ СПОРЕД ПОТРЕБИТЕ СУШТЕ ИМАЛО ЛУДИ
Author Message
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ
*****

Posts: 15,944
Joined: Mar 2010
Reputation: 36
#1

Што толку згрешиле Македонците, па Господ ги казнува.!!!!!


Quote:Дилеми за социјализмот во Македонија


Секој според можностите, секому според потребите", ова беше мотото на социјализмот во Македонија.
Па, кога беше подобро, во социјализмот или сега, кога Македонија гради демократско општество, може ли социјализмот да биде алтернатива на денешниот систем?

Ова беа дилемите кои се наметнаа вчера на промоцијата на книгата "За социјализмот минато – сегашност – иднина" од авторите Светомир Шкариќ, Љубомир Цуцуловски, Билјана Ванковска, Љубомир Фрчковски, Димитар Апасиев и Милан Ѓурчинов.

Ова се дилеми што траат со години, но особено интензивирани последните година – две на економска криза. Ако се прашаат повозрасните граѓани на Македонија, одговорите се носталгично сеќавање на убаво и просперитетно време. БиБиСи праша неколку повозрасни скопјани по што ќе го паметат социјализмот:

„По нешто најубаво што може да се замисли. Зар ова е систем?! За шака луѓе!"

„Никогаш во животот нема да го заборавам. Добар живот, скромен живот, секој вработен, дури и станови им се даваа, К-15, одмор. Оваа демократија е само на име. Овде треба да дојде, да стане Сталин, Енвер Хоџа и Тито, тогаш може. "

„Јас се прашувам овие богати што имаат фабрики, продавници... што ги мачат луѓето што им даваат 5.000 плата и што им велат "ако сакаш работи ако не оди си", тоа е голема тортура, луѓето се приморани да работат, немаат каде. Социјализмот никој не може да го дочека", вели граѓанин на Скопје.

„Не требаше да го напуштат луѓето социјализмот. А нема да се врати. Социјализмот падна без револуција. Цел Запад се чудеше како одеднаш падна социјализмот. "

„Сега како е задоволни сме, ама и не сме задоволни. Мислам дека е добро ама и не е сјајно", велат скопјани.

Возрасните и младите различно размислуваат

Размислувањата за квалитетот на животот и разликите во сегашниот и минатиот систем се различни во зависност од возраста и кај проследувачите на општествените промени. Професорот Љубомир Цуцуловски не ги крие симпатиите за социјализмот, иако како што вели не може да се игнорира фактот дека е извршена репресија врз неистомислениците:

„Капитализмот по дефиниција е неморално општество, зашто не е можен без експлоатација. Експлоатацијата пак, по дефиниција е неправедна, неетичка. Општество кое се потпира врз искористувањето на туѓиот труд, што значи врз туѓиот живот, бидејќи трудот е живтотот, тоа општество не може да биде морално“, вели Цуцуловски и додава:

„Социјализмот напротив, и комунизмот како идеја одат кон надминување на алијанацијата, кон тоа човекот на човек да му биде човек, кон тоа секој секого да почитува, и конечно, зошто да не, да се потсетиме на онаа марксова мисла -секој според можностите и секому според потребите," изјави професорот Цуцуцловски.

Младите генерации за животот во социјализмот знаат само по кажувањата од родителите или повозрасните, затоа и размислувањата на помладите аналитичари се јасни - социјализмот не бил добар систем.

„Репресивен модел“

На оваа линија е Бошко Караџов од Европскиот универзитет во Скопје:

„Ние од оваа генерација помлади теоретичари сме прилично начисто кога станува збор за социјализмот како општествено – политички модел: сметаме дека тој е репресивен, дека во неговите рамки не се исполнуваат човековите рамки и слободи и тој не е најдобриот политички облик, кој ако не е најдобар, тој е најмалку лош од сите општествени облици“, вели Караџов и додава:

„Но, се појавува друг суштествен проблем. Во почетокот на капитализмот како негов ресурс му беше потребна демократијата. Денес, со економскиот развој на Кина, се покажува дека капитализмот повеќе нема потреба од демократија. И она што современите политичари ги плаши – ако се покаже дека тие производствени односи не покажуваат потреба од демократско – општествено уредување, тогаш може да се случи намалување на правата и слободите, кои ние во оваа европска почва сме ги стекнале", изјави Караџов.

Дел од теоретичарите и преку промовираната книга повикуваат на некој нов социјализам, систем што би бил поправеден и подарежлив за граѓаните.


Quote: Социјализмот напротив, и комунизмот како идеја одат кон надминување на алијанацијата, кон тоа човекот на човек да му биде човек, кон тоа секој секого да почитува, и конечно, зошто да не, да се потсетиме на онаа марксова мисла -секој според можностите и секому според потребите

Љубомир Цуцуловски
(This post was last modified: 24-09-2010, 01:44 PM by ЈорданПетровски.)
24-09-2010, 01:44 PM
Reply
hristo Offline
Super Moderator
******

Posts: 2,955
Joined: Dec 2009
Reputation: 33
#2

(24-09-2010, 01:44 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote: Што толку згрешиле Македонците, па Господ ги казнува.!!!!!


Quote:Дилеми за социјализмот во Македонија


Секој според можностите, секому според потребите", ова беше мотото на социјализмот во Македонија.
Па, кога беше подобро, во социјализмот или сега, кога Македонија гради демократско општество, може ли социјализмот да биде алтернатива на денешниот систем?

Ова беа дилемите кои се наметнаа вчера на промоцијата на книгата "За социјализмот минато – сегашност – иднина" од авторите Светомир Шкариќ, Љубомир Цуцуловски, Билјана Ванковска, Љубомир Фрчковски, Димитар Апасиев и Милан Ѓурчинов.

Ова се дилеми што траат со години, но особено интензивирани последните година – две на економска криза. Ако се прашаат повозрасните граѓани на Македонија, одговорите се носталгично сеќавање на убаво и просперитетно време. БиБиСи праша неколку повозрасни скопјани по што ќе го паметат социјализмот:

„По нешто најубаво што може да се замисли. Зар ова е систем?! За шака луѓе!"

„Никогаш во животот нема да го заборавам. Добар живот, скромен живот, секој вработен, дури и станови им се даваа, К-15, одмор. Оваа демократија е само на име. Овде треба да дојде, да стане Сталин, Енвер Хоџа и Тито, тогаш може. "

„Јас се прашувам овие богати што имаат фабрики, продавници... што ги мачат луѓето што им даваат 5.000 плата и што им велат "ако сакаш работи ако не оди си", тоа е голема тортура, луѓето се приморани да работат, немаат каде. Социјализмот никој не може да го дочека", вели граѓанин на Скопје.

„Не требаше да го напуштат луѓето социјализмот. А нема да се врати. Социјализмот падна без револуција. Цел Запад се чудеше како одеднаш падна социјализмот. "

„Сега како е задоволни сме, ама и не сме задоволни. Мислам дека е добро ама и не е сјајно", велат скопјани.

Возрасните и младите различно размислуваат

Размислувањата за квалитетот на животот и разликите во сегашниот и минатиот систем се различни во зависност од возраста и кај проследувачите на општествените промени. Професорот Љубомир Цуцуловски не ги крие симпатиите за социјализмот, иако како што вели не може да се игнорира фактот дека е извршена репресија врз неистомислениците:

„Капитализмот по дефиниција е неморално општество, зашто не е можен без експлоатација. Експлоатацијата пак, по дефиниција е неправедна, неетичка. Општество кое се потпира врз искористувањето на туѓиот труд, што значи врз туѓиот живот, бидејќи трудот е живтотот, тоа општество не може да биде морално“, вели Цуцуловски и додава:

„Социјализмот напротив, и комунизмот како идеја одат кон надминување на алијанацијата, кон тоа човекот на човек да му биде човек, кон тоа секој секого да почитува, и конечно, зошто да не, да се потсетиме на онаа марксова мисла -секој според можностите и секому според потребите," изјави професорот Цуцуцловски.

Младите генерации за животот во социјализмот знаат само по кажувањата од родителите или повозрасните, затоа и размислувањата на помладите аналитичари се јасни - социјализмот не бил добар систем.

„Репресивен модел“

На оваа линија е Бошко Караџов од Европскиот универзитет во Скопје:

„Ние од оваа генерација помлади теоретичари сме прилично начисто кога станува збор за социјализмот како општествено – политички модел: сметаме дека тој е репресивен, дека во неговите рамки не се исполнуваат човековите рамки и слободи и тој не е најдобриот политички облик, кој ако не е најдобар, тој е најмалку лош од сите општествени облици“, вели Караџов и додава:

„Но, се појавува друг суштествен проблем. Во почетокот на капитализмот како негов ресурс му беше потребна демократијата. Денес, со економскиот развој на Кина, се покажува дека капитализмот повеќе нема потреба од демократија. И она што современите политичари ги плаши – ако се покаже дека тие производствени односи не покажуваат потреба од демократско – општествено уредување, тогаш може да се случи намалување на правата и слободите, кои ние во оваа европска почва сме ги стекнале", изјави Караџов.

Дел од теоретичарите и преку промовираната книга повикуваат на некој нов социјализам, систем што би бил поправеден и подарежлив за граѓаните.


Quote: Социјализмот напротив, и комунизмот како идеја одат кон надминување на алијанацијата, кон тоа човекот на човек да му биде човек, кон тоа секој секого да почитува, и конечно, зошто да не, да се потсетиме на онаа марксова мисла -секој според можностите и секому според потребите

Љубомир Цуцуловски

Па, поголемиот дел од групата на промоција на книгата имале повластен статус во комунизмот ( или социјализмот). Нормално, тој повластен статус имал цена ( соработка и сл.Icon_lol), но видите големите научници за тоа ниту збор.Shok А, секој научник, нели, треба да биде следбеник на вистината. Е, такви “ научници“, давале легитимитет за опстојување на тоа општество, каде за еден збор се одело во апс, а за 1000- зборови каде тој систем се афирмирал се стекнувале научни звања, се бидувало академик, и нормално... имало и финансисики бенефиции. За такви жени...се вели дека се проститутки, а кај нас , од милост, таквите промотори на “ диктатурата на пролетаријатот “ се викаат експертутки. JeeeJeeeJeee
24-09-2010, 02:47 PM
Reply
montehristo Online
Неверен Тома
*****

Posts: 1,471
Joined: Aug 2010
Reputation: 30
#3

(24-09-2010, 01:44 PM)ЈорданПетровски-ЦРНИ Wrote: Што толку згрешиле Македонците, па Господ ги казнува.!!!!!


Quote:Дилеми за социјализмот во Македонија


Секој според можностите, секому според потребите", ова беше мотото на социјализмот во Македонија.
Па, кога беше подобро, во социјализмот или сега, кога Македонија гради демократско општество, може ли социјализмот да биде алтернатива на денешниот систем?

Ова беа дилемите кои се наметнаа вчера на промоцијата на книгата "За социјализмот минато – сегашност – иднина" од авторите Светомир Шкариќ, Љубомир Цуцуловски, Билјана Ванковска, Љубомир Фрчковски, Димитар Апасиев и Милан Ѓурчинов.

Ова се дилеми што траат со години, но особено интензивирани последните година – две на економска криза. Ако се прашаат повозрасните граѓани на Македонија, одговорите се носталгично сеќавање на убаво и просперитетно време. БиБиСи праша неколку повозрасни скопјани по што ќе го паметат социјализмот:

„По нешто најубаво што може да се замисли. Зар ова е систем?! За шака луѓе!"

„Никогаш во животот нема да го заборавам. Добар живот, скромен живот, секој вработен, дури и станови им се даваа, К-15, одмор. Оваа демократија е само на име. Овде треба да дојде, да стане Сталин, Енвер Хоџа и Тито, тогаш може. "

„Јас се прашувам овие богати што имаат фабрики, продавници... што ги мачат луѓето што им даваат 5.000 плата и што им велат "ако сакаш работи ако не оди си", тоа е голема тортура, луѓето се приморани да работат, немаат каде. Социјализмот никој не може да го дочека", вели граѓанин на Скопје.

„Не требаше да го напуштат луѓето социјализмот. А нема да се врати. Социјализмот падна без револуција. Цел Запад се чудеше како одеднаш падна социјализмот. "

„Сега како е задоволни сме, ама и не сме задоволни. Мислам дека е добро ама и не е сјајно", велат скопјани.

Возрасните и младите различно размислуваат

Размислувањата за квалитетот на животот и разликите во сегашниот и минатиот систем се различни во зависност од возраста и кај проследувачите на општествените промени. Професорот Љубомир Цуцуловски не ги крие симпатиите за социјализмот, иако како што вели не може да се игнорира фактот дека е извршена репресија врз неистомислениците:

„Капитализмот по дефиниција е неморално општество, зашто не е можен без експлоатација. Експлоатацијата пак, по дефиниција е неправедна, неетичка. Општество кое се потпира врз искористувањето на туѓиот труд, што значи врз туѓиот живот, бидејќи трудот е живтотот, тоа општество не може да биде морално“, вели Цуцуловски и додава:

„Социјализмот напротив, и комунизмот како идеја одат кон надминување на алијанацијата, кон тоа човекот на човек да му биде човек, кон тоа секој секого да почитува, и конечно, зошто да не, да се потсетиме на онаа марксова мисла -секој според можностите и секому според потребите," изјави професорот Цуцуцловски.

Младите генерации за животот во социјализмот знаат само по кажувањата од родителите или повозрасните, затоа и размислувањата на помладите аналитичари се јасни - социјализмот не бил добар систем.

„Репресивен модел“

На оваа линија е Бошко Караџов од Европскиот универзитет во Скопје:

„Ние од оваа генерација помлади теоретичари сме прилично начисто кога станува збор за социјализмот како општествено – политички модел: сметаме дека тој е репресивен, дека во неговите рамки не се исполнуваат човековите рамки и слободи и тој не е најдобриот политички облик, кој ако не е најдобар, тој е најмалку лош од сите општествени облици“, вели Караџов и додава:

„Но, се појавува друг суштествен проблем. Во почетокот на капитализмот како негов ресурс му беше потребна демократијата. Денес, со економскиот развој на Кина, се покажува дека капитализмот повеќе нема потреба од демократија. И она што современите политичари ги плаши – ако се покаже дека тие производствени односи не покажуваат потреба од демократско – општествено уредување, тогаш може да се случи намалување на правата и слободите, кои ние во оваа европска почва сме ги стекнале", изјави Караџов.

Дел од теоретичарите и преку промовираната книга повикуваат на некој нов социјализам, систем што би бил поправеден и подарежлив за граѓаните.


Quote: Социјализмот напротив, и комунизмот како идеја одат кон надминување на алијанацијата, кон тоа човекот на човек да му биде човек, кон тоа секој секого да почитува, и конечно, зошто да не, да се потсетиме на онаа марксова мисла -секој според можностите и секому според потребите

Љубомир Цуцуловски

Ima edno Pretprijatie vo Srbija koja mi ostana vo sekjavanje.
Nejzinoto ime e Dramin, vo prvo vreme dodeka ne stanale uspesni i dodeka nivniot broj ne se zgolemil nad deset partnerite upravuvale samite so pretprijatieto, uspeale da sklucat dogovor so germanski BASF.
No kako se zgolemil brojot na vraboteni, se formiral sindikat i toj go prevzel upravuvanjeto onaka socijalisticki.
Nabrzo pretprijatieto pocnalo da propadja so novata uprava.
Po raspadot na Jugoslavija osnovacot pak go prevzel upravuvanjeto pa pretprijatieto zazivealo.
Ete tolku od:
Quote:секој според можностите и секому според потребите

Љубомир Цуцуловски
Inaku ovaa izjava nekako posle se preziveano mi zvuci izvlecena od parolite na onie svinji od Orvelovata Zivotinska Farma.
Inaku ovie nasi "Socijalisti" vo 80-tite iscistija dosta menadzeri samo za da raskrcmat dosta pretprijatija kako sto e na primer Jugohrom od Jegunovce.
(This post was last modified: 24-09-2010, 03:20 PM by montehristo.)
24-09-2010, 03:16 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21
#4

Да си комунист пред револуцијата во Русија треба да си романтичар...
Да си комунист после тоа треба да си во заблуда и да веруваш на пропагандата од СССР...
Да си комунист денес... треба да си будала...

24-09-2010, 03:38 PM
Reply
hristo Offline
Super Moderator
******

Posts: 2,955
Joined: Dec 2009
Reputation: 33
#5

(24-09-2010, 03:38 PM)acko Wrote: Да си комунист пред револуцијата во Русија треба да си романтичар...
Да си комунист после тоа треба да си во заблуда и да веруваш на пропагандата од СССР...
Да си комунист денес... треба да си будала...

Да...но дел од тие будали станаа многу богатиShok
25-09-2010, 12:17 PM
Reply
acko Offline
Moderator
*****

Posts: 1,437
Joined: Jan 2010
Reputation: 21
#6

Во оваа декларација, поточно во ставовите кои што се декларираат внатре се гледа алтернатива на тоа што ни го нудат Цуцуловски, Ванковска, Шкариќ, Мирка, Латас, Ризаов и сл... Кој сака може да се приклучи -> Бохинска декларација


Quote:Бохинска декларација

Во изминативе дваесет години на просторите на Западниот Балкан испробано е се, освен капитализмот, кој во исто време е обвинет за поразителните резултати на сите експерименти. Етатизам, социјализам, национализам, колективизми од сите видови и бои – се е видено и се има завршено со неуспех. Комунистичката идеологија е заменета со нови содржини, но целта останува иста – континуитет на системот на семоќна држава. Национализмот се докажа само како последен стадиум на комунизмот. Некогашните комунисти, кои во меѓувреме станаа или националисти или просветени евро-социјалисти, сеуште доминираат во политичкиот живот на целиот регион.

Војните, економските вратоломии и нелибералната демократија – како покритие за државното спонзорирање на кражбите, измамите и зголемувањето на администрацијата, ги имаат сочувано политичките системи во кои поединецот е неважен а државата семоќна, во кој политиката го креира животот, а не обратно, и во кој континуирано се води симулирана борба помеѓу националистите и социјалистите, имплицирајки дека друга алтернатива не постои, односно дека може да се бира само помеѓу левицата и десницата. Овој привиден судир се користи со цел прикривање на нивната задкулисна согласност и блокирање на вистинската алтернатива. И едните и другите се согласуваат дека капитализмот е зло, а слободниот пазар мит, односно дека државата е незаменливиот механизам за управување со човечките животи. Како најнова лажна алтернатива се јавува евро-социјализмот, како верување во неограничената и семоќна мудрост во политичката контрола и регулатива на централните установи на ЕУ.

Капитализмот е решението, а не изворот на проблемите. Државата е изворот на проблемите, а не нивното решение.

Ние, потписниците на оваа Декларација, приврзани кон традицијата на класичниот либерализам повикуваме на прифаќање и енергично застапување на овие, колективистички потиснати и загрозени, индивидуални слободи и одговорности. Нашиот став е – отфрлање на национализмот и социјализмот во сите нивни рурални и префинети европски форми, и прифаќање на системот на природни слободи во кои животот непречено ќе се одвива, со воспоставување на новите и со обновување на старите традиции, со кои поединецот е слободен но и одговорен, и во кој пазарот а не бирократијата ќе биде арбитар на вредностите, и во кој улогата на државата ќе биде минимална.

Основните принципи за кои ние се залагаме, а без чие почитување е невозножно воспоставување на општество на слободни луѓе, се:

1. Ограничување на улогата на државата на давање квалитетни услуги, во правец на спроведување на доброволните договори кои не одат на штета на трета страна, одбрана од насилство и заштита на сопственичките права.

2. Слободен пазар и укинување на сите државни интервенции во економијата кои како главен инструмент служат за поробување на индивидуата па и на цели народи, отфрлање на сите институционални остатоци на социјалистичкиот економски модел вклучувајки и безусловна реституција на одземениот имот, како и денационализација.

3. Уставно дефинирање на индивидуалните слободи и одговорности, втемелени на принципите на класичниот либерализам со владеење на правото вон доменот на националистичките, социјалистичките и останатите колективистички принципи, како гаранција дека национализмот, социјализмот и нивните деривати никогаш повеќе нема да станат основа врз која општеството ќе пробува да се гради.

4. Укинување на односите во кои поединецот и е подреден на
државата како незрела и несамостојна личност и вечен абонент на патерналистичките државни интервенции. Поединецот е културен, економски и идеен суверен, а не државата. Индивидуализмот е морална вредност – додека прославувањето на колективните „вредности“ е пат во морален нихилизам и ропство. Слободно и одговорно општество можат да изградат само слободни и одговорни индивидуи.



Бохињ, Септември 2010

http://www.bohinjska-deklaracija.org/

29-09-2010, 12:41 AM
Reply
ЈорданПетровски Online
ЈорданПетровски-ЦРНИ
*****

Posts: 15,944
Joined: Mar 2010
Reputation: 36
#7

(29-09-2010, 12:41 AM)acko Wrote: Во оваа декларација, поточно во ставовите кои што се декларираат внатре се гледа алтернатива на тоа што ни го нудат Цуцуловски, Ванковска, Шкариќ, Мирка, Латас, Ризаов и сл... Кој сака може да се приклучи -> Бохинска декларација


Quote:Бохинска декларација

Во изминативе дваесет години на просторите на Западниот Балкан испробано е се, освен капитализмот, кој во исто време е обвинет за поразителните резултати на сите експерименти. Етатизам, социјализам, национализам, колективизми од сите видови и бои – се е видено и се има завршено со неуспех. Комунистичката идеологија е заменета со нови содржини, но целта останува иста – континуитет на системот на семоќна држава. Национализмот се докажа само како последен стадиум на комунизмот. Некогашните комунисти, кои во меѓувреме станаа или националисти или просветени евро-социјалисти, сеуште доминираат во политичкиот живот на целиот регион.

Војните, економските вратоломии и нелибералната демократија – како покритие за државното спонзорирање на кражбите, измамите и зголемувањето на администрацијата, ги имаат сочувано политичките системи во кои поединецот е неважен а државата семоќна, во кој политиката го креира животот, а не обратно, и во кој континуирано се води симулирана борба помеѓу националистите и социјалистите, имплицирајки дека друга алтернатива не постои, односно дека може да се бира само помеѓу левицата и десницата. Овој привиден судир се користи со цел прикривање на нивната задкулисна согласност и блокирање на вистинската алтернатива. И едните и другите се согласуваат дека капитализмот е зло, а слободниот пазар мит, односно дека државата е незаменливиот механизам за управување со човечките животи. Како најнова лажна алтернатива се јавува евро-социјализмот, како верување во неограничената и семоќна мудрост во политичката контрола и регулатива на централните установи на ЕУ.

Капитализмот е решението, а не изворот на проблемите. Државата е изворот на проблемите, а не нивното решение.

Ние, потписниците на оваа Декларација, приврзани кон традицијата на класичниот либерализам повикуваме на прифаќање и енергично застапување на овие, колективистички потиснати и загрозени, индивидуални слободи и одговорности. Нашиот став е – отфрлање на национализмот и социјализмот во сите нивни рурални и префинети европски форми, и прифаќање на системот на природни слободи во кои животот непречено ќе се одвива, со воспоставување на новите и со обновување на старите традиции, со кои поединецот е слободен но и одговорен, и во кој пазарот а не бирократијата ќе биде арбитар на вредностите, и во кој улогата на државата ќе биде минимална.

Основните принципи за кои ние се залагаме, а без чие почитување е невозножно воспоставување на општество на слободни луѓе, се:

1. Ограничување на улогата на државата на давање квалитетни услуги, во правец на спроведување на доброволните договори кои не одат на штета на трета страна, одбрана од насилство и заштита на сопственичките права.

2. Слободен пазар и укинување на сите државни интервенции во економијата кои како главен инструмент служат за поробување на индивидуата па и на цели народи, отфрлање на сите институционални остатоци на социјалистичкиот економски модел вклучувајки и безусловна реституција на одземениот имот, како и денационализација.

3. Уставно дефинирање на индивидуалните слободи и одговорности, втемелени на принципите на класичниот либерализам со владеење на правото вон доменот на националистичките, социјалистичките и останатите колективистички принципи, како гаранција дека национализмот, социјализмот и нивните деривати никогаш повеќе нема да станат основа врз која општеството ќе пробува да се гради.

4. Укинување на односите во кои поединецот и е подреден на
државата како незрела и несамостојна личност и вечен абонент на патерналистичките државни интервенции. Поединецот е културен, економски и идеен суверен, а не државата. Индивидуализмот е морална вредност – додека прославувањето на колективните „вредности“ е пат во морален нихилизам и ропство. Слободно и одговорно општество можат да изградат само слободни и одговорни индивидуи.



Бохињ, Септември 2010

http://www.bohinjska-deklaracija.org/

Бохинската декларација е правена од умни луѓе.
01-10-2010, 10:04 PM
Reply