Добредојдовте
  • Users with e-mails at mail ·ru, aol ·com and gmx ·com to contact admins for registration.
  • Новорегистрираните членови повратниот одговор од форумот за активирање на сметката нека го побараат и во Junk на нивните пошти.
  • Сите регистрирани членови кои неучествуваат во дискусиите три месеци автоматски им се брише регистрацијата

 

Thread Rating:
  • 6 Vote(s) - 3.83 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
кан Куберг
Author Message
Taridin Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,352
Joined: Aug 2010
Reputation: -2

[Image: heptagram300.gif]
30-09-2011, 01:24 PM
Reply
Taridin Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,352
Joined: Aug 2010
Reputation: -2

[Image: PlanetStar.png]
30-09-2011, 01:29 PM
Reply
Zoograf Offline
Senior Member
****

Posts: 643
Joined: Jul 2010
Reputation: 30

(30-09-2011, 05:42 AM)Playboytaxi Wrote:
(29-09-2011, 10:18 PM)Zoograf Wrote:
(29-09-2011, 05:22 AM)Playboytaxi Wrote: Tova e Rozetata ot Pliska:




A tova e Rozetata v Ohrid:



Otkrijte razlikite???? Tezi Rozeti gi ima samo v Pliska i Ohrid.....

Кои ти кажал дека вакви розети нешто има во Плиска и Охрид само?
И објасни каква врска има крстилницата на Плаошник од 5 век со Плиска? Гледам има и кукасти крстеви, ајде да правиме и други врски, по таа логика....

Ima dokumenti od 3-ti Vek v koj se govori za Bulgari po tia mesta.... A ako znaesh za Rozeti po drugi mesta ,pokaji da vidime???

Ти побарав извор каде се вели дека такво нешто има само во Охрид и Плиска. Не даде. Башка што станува збор за различни симболи.
Ајде да видиме извори дека Бугарите се во Охрид или поопшто, Македонија во 3 век.
Осумте краци е прастар симбол - симбол на Иштар и го има на многу места. Си бил ли во Ватикан?
[Image: piazza.jpg]
А еве слична крстилница само со 6 крака во соседвото, Стоби, Македонија:
[Image: 11205178180ancient-city-of-stobi-iicx-ba...=400&h=300]
Бензинoт e ваш, a идејите наши.
О. Б.
30-09-2011, 03:40 PM
Reply
Playboytaxi Offline
Senior Member
****

Posts: 614
Joined: Jun 2010
Reputation: 24

(30-09-2011, 03:40 PM)Zoograf Wrote:
(30-09-2011, 05:42 AM)Playboytaxi Wrote:
(29-09-2011, 10:18 PM)Zoograf Wrote:
(29-09-2011, 05:22 AM)Playboytaxi Wrote: Tova e Rozetata ot Pliska:




A tova e Rozetata v Ohrid:



Otkrijte razlikite???? Tezi Rozeti gi ima samo v Pliska i Ohrid.....

Кои ти кажал дека вакви розети нешто има во Плиска и Охрид само?
И објасни каква врска има крстилницата на Плаошник од 5 век со Плиска? Гледам има и кукасти крстеви, ајде да правиме и други врски, по таа логика....

Ima dokumenti od 3-ti Vek v koj se govori za Bulgari po tia mesta.... A ako znaesh za Rozeti po drugi mesta ,pokaji da vidime???

Ти побарав извор каде се вели дека такво нешто има само во Охрид и Плиска. Не даде. Башка што станува збор за различни симболи.
Ајде да видиме извори дека Бугарите се во Охрид или поопшто, Македонија во 3 век.
Осумте краци е прастар симбол - симбол на Иштар и го има на многу места. Си бил ли во Ватикан?
[Image: piazza.jpg]
А еве слична крстилница само со 6 крака во соседвото, Стоби, Македонија:
[Image: 11205178180ancient-city-of-stobi-iicx-ba...=400&h=300]

Ne znam dali se pravish na lud ili taka ti uidisva??? St.Peters Square e napraven vo 17 vek,ili nai malko 11 veka posle Rozetite od Pliska i Ohrid..... Pokaji mi ti kade na drugo mesto osven v Mk i Bulgaria ima takvi Rozeti?????
My Blog with hundreds of original VMRO and other old documents related to Macedonia:
http://macedoniandocuments.blogspot.com/...lchev.html



01-10-2011, 02:29 AM
Website Reply
Playboytaxi Offline
Senior Member
****

Posts: 614
Joined: Jun 2010
Reputation: 24

Йоан Екзарх, 9 век - “Шестоднев”:

"Тесалийските мирмидонци на Ахил са българи".

[Image: 296101_265943790105804_152985138068337_8...6901_n.jpg]
My Blog with hundreds of original VMRO and other old documents related to Macedonia:
http://macedoniandocuments.blogspot.com/...lchev.html



01-10-2011, 02:39 AM
Website Reply
Zoograf Offline
Senior Member
****

Posts: 643
Joined: Jul 2010
Reputation: 30

(01-10-2011, 02:29 AM)Playboytaxi Wrote: Ne znam dali se pravish na lud ili taka ti uidisva??? St.Peters Square e napraven vo 17 vek,ili nai malko 11 veka posle Rozetite od Pliska i Ohrid..... Pokaji mi ti kade na drugo mesto osven v Mk i Bulgaria ima takvi Rozeti?????

(01-10-2011, 02:39 AM)Playboytaxi Wrote: Йоан Екзарх, 9 век - “Шестоднев”:

"Тесалийските мирмидонци на Ахил са българи".

[Image: 296101_265943790105804_152985138068337_8...6901_n.jpg]
чек, чек, почнавме како нешто има само во Охрид и Плиска, па отидовме погенерално само во Македонија и Буграија за да крај зборуваме за античките митолошки народи како Мирмидонците?! Ахил? WTF? Па нели е ова тема за Куберг и роднините? Или сакаш да кажеш дека во Охрид отсекогаш живееле (антички) Бугари (или барем од времето на Ахил)?

Што е најинтересно, и не гледам некоја сличност помеѓу розетата во Плиска и Охрид и Стоби. Плиска има 7, Охрид 8, Стоби 6 - значи просек 7 тоа ли е тезата како е сето тоа исто? Впрочем, еве ти крстилница од Германија изградена отприлике во исто време како црквата во Охрид (6 век) и исто има 8 крака:
[Image: 4a86c6b434.jpg]
повеќе:
http://www.koelner-dom.de/17216.html?&L=1

Бензинoт e ваш, a идејите наши.
О. Б.
01-10-2011, 11:03 PM
Reply
Playboytaxi Offline
Senior Member
****

Posts: 614
Joined: Jun 2010
Reputation: 24

"John Malalas or Ioannes Malalas (or Malelas) (Greek: Ἰωάννης Μαλάλας) (c. 491 – 578) was a Greek chronicler from Antioch. Malalas is probably a Syriac word for "rhetor", "orator"; it is first applied to him by John of Damascus (the form Malelas is later, first appearing in Constantine VII).Malalas was educated in Antioch, and probably was a jurist there, but moved to Constantinople at some point in Justinian I's reign (perhaps after the Persian sack of Antioch in 540 ; all we know of his travels from his own hand are visits to Thessalonica and Paneas.He wrote a Chronographia (Χρονογραφία) in 18 books, the beginning and the end of which are lost."

Ta toja Malalas napisal okolu 540 ,(ili naj malko 140 pred oficialnata Bulgarska istorija od 681 godina) , napisal:

“И така споменатият Ахил заминал заедно с Атридите, като водил своя собствена войска от три хиляди души, наричани тогава мирмидонци, а сега българи” .... Znachi Malalas koj lichno posetil Solun ,vo 540 , napisal oti "sega gi vikat Bulgari(Mirmidoncite na Ahil)"

[Image: 305401_265936250106558_152985138068337_8...4846_n.jpg]


Ako nekoj ima logichno objasnenie ,chekam da mi objasni????
My Blog with hundreds of original VMRO and other old documents related to Macedonia:
http://macedoniandocuments.blogspot.com/...lchev.html



02-10-2011, 06:27 AM
Website Reply
Playboytaxi Offline
Senior Member
****

Posts: 614
Joined: Jun 2010
Reputation: 24

На карта от 4 век от Св. Йероним (331-420), той е написал името на нашите земи в античността - Mesia hec & Vulgaria (Мизия, тук и България). Тя е съставена по още по-стари карти – на владиката Евсевий Кесарийски (270-338)

[Image: 27215_109824015697338_100000092208420_26...0079_n.jpg]


Nekoj ke objasni li ???
My Blog with hundreds of original VMRO and other old documents related to Macedonia:
http://macedoniandocuments.blogspot.com/...lchev.html



02-10-2011, 06:46 AM
Website Reply
Taridin Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,352
Joined: Aug 2010
Reputation: -2

Elementarno. Se se toa prepiski so dodavki od podocna.
Isto i so Manasievata hronika.
02-10-2011, 03:03 PM
Reply
Il Schismatico Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,078
Joined: Sep 2010
Reputation: 19

(02-10-2011, 03:03 PM)Taridin Wrote: Elementarno. Se se toa prepiski so dodavki od podocna.
Isto i so Manasievata hronika.

Айде сега като е елементарно, да покажеш дали имаш здрави мъдя и дали можеш за застанеш зад думите си-кои точно са додавките, и от кога са и в двете хроники???
В противен случай...ще си смешен за пореден път /не че не сме ти свикнали/.
Стига плачове! Всяка луна е ужасна,
всяко слънце – горчиво, додето умре.
Любовта в сладки спазми защо ли ме тласна…
Разтвори се, мой трюм! Погълни ме, море!

http://tsvetno.blogspot.com/2008/07/blog-post_257.html
(This post was last modified: 02-10-2011, 04:48 PM by Il Schismatico.)
02-10-2011, 04:47 PM
Reply
Zoograf Offline
Senior Member
****

Posts: 643
Joined: Jul 2010
Reputation: 30

(02-10-2011, 06:27 AM)Playboytaxi Wrote: "John Malalas or Ioannes Malalas (or Malelas) (Greek: Ἰωάννης Μαλάλας) (c. 491 – 578) was a Greek chronicler from Antioch. Malalas is probably a Syriac word for "rhetor", "orator"; it is first applied to him by John of Damascus (the form Malelas is later, first appearing in Constantine VII).Malalas was educated in Antioch, and probably was a jurist there, but moved to Constantinople at some point in Justinian I's reign (perhaps after the Persian sack of Antioch in 540 ; all we know of his travels from his own hand are visits to Thessalonica and Paneas.He wrote a Chronographia (Χρονογραφία) in 18 books, the beginning and the end of which are lost."

Ta toja Malalas napisal okolu 540 ,(ili naj malko 140 pred oficialnata Bulgarska istorija od 681 godina) , napisal:

“И така споменатият Ахил заминал заедно с Атридите, като водил своя собствена войска от три хиляди души, наричани тогава мирмидонци, а сега българи” .... Znachi Malalas koj lichno posetil Solun ,vo 540 , napisal oti "sega gi vikat Bulgari(Mirmidoncite na Ahil)"

Ako nekoj ima logichno objasnenie ,chekam da mi objasni????
Интересно, плејбој - тие велат дека Мирмандонците на Ахил се велат Булгари. Зборуваме за Ахил од Тројанската војна, така? 14 векови пред Аспарух. Има неколку објаснувања, но ни во едно од нив тие се високо цивилизирани христијани кои ја градат базиликата во Охрид -околу 200 метри од крстилницата е мозаик каде ја има целата флора и фауна на Охридскиот регион.
Денове ќе ставам скенови кои ќе дадат малку светлина. До тогаш, оваа страница дава добро објаснување - се работи за пропагандата на рано-христијанските хроничари против паганското минато (и митови). Иронично но само воините на Ахил се или Мирмадонци или Хелени (за другите воини Хомер вели дека се Ахајци). Денес Грците се велат Хелени, а Грција - Хелас.

[Image: mirmadon.jpg]

http://books.google.com/books?id=DWH3CDx...rs&f=false
Бензинoт e ваш, a идејите наши.
О. Б.
02-10-2011, 05:34 PM
Reply
Playboytaxi Offline
Senior Member
****

Posts: 614
Joined: Jun 2010
Reputation: 24

(02-10-2011, 05:34 PM)Zoograf Wrote:
(02-10-2011, 06:27 AM)Playboytaxi Wrote: "John Malalas or Ioannes Malalas (or Malelas) (Greek: Ἰωάννης Μαλάλας) (c. 491 – 578) was a Greek chronicler from Antioch. Malalas is probably a Syriac word for "rhetor", "orator"; it is first applied to him by John of Damascus (the form Malelas is later, first appearing in Constantine VII).Malalas was educated in Antioch, and probably was a jurist there, but moved to Constantinople at some point in Justinian I's reign (perhaps after the Persian sack of Antioch in 540 ; all we know of his travels from his own hand are visits to Thessalonica and Paneas.He wrote a Chronographia (Χρονογραφία) in 18 books, the beginning and the end of which are lost."

Ta toja Malalas napisal okolu 540 ,(ili naj malko 140 pred oficialnata Bulgarska istorija od 681 godina) , napisal:

“И така споменатият Ахил заминал заедно с Атридите, като водил своя собствена войска от три хиляди души, наричани тогава мирмидонци, а сега българи” .... Znachi Malalas koj lichno posetil Solun ,vo 540 , napisal oti "sega gi vikat Bulgari(Mirmidoncite na Ahil)"

Ako nekoj ima logichno objasnenie ,chekam da mi objasni????
Интересно, плејбој - тие велат дека Мирмандонците на Ахил се велат Булгари. Зборуваме за Ахил од Тројанската војна, така? 14 векови пред Аспарух. Има неколку објаснувања, но ни во едно од нив тие се високо цивилизирани христијани кои ја градат базиликата во Охрид -околу 200 метри од крстилницата е мозаик каде ја има целата флора и фауна на Охридскиот регион.
Денове ќе ставам скенови кои ќе дадат малку светлина. До тогаш, оваа страница дава добро објаснување - се работи за пропагандата на рано-христијанските хроничари против паганското минато (и митови). Иронично но само воините на Ахил се или Мирмадонци или Хелени (за другите воини Хомер вели дека се Ахајци). Денес Грците се велат Хелени, а Грција - Хелас.

[Image: mirmadon.jpg]

http://books.google.com/books?id=DWH3CDx...rs&f=false

Tova ne objasnjava ,zashto vo 5-ti vek Malalas zbori za Bulgari vo Makedonia????
My Blog with hundreds of original VMRO and other old documents related to Macedonia:
http://macedoniandocuments.blogspot.com/...lchev.html



02-10-2011, 10:04 PM
Website Reply
Taridin Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,352
Joined: Aug 2010
Reputation: -2

(02-10-2011, 04:47 PM)Black Wolf Wrote:
(02-10-2011, 03:03 PM)Taridin Wrote: Elementarno. Se se toa prepiski so dodavki od podocna.
Isto i so Manasievata hronika.

Айде сега като е елементарно, да покажеш дали имаш здрави мъдя и дали можеш за застанеш зад думите си-кои точно са додавките, и от кога са и в двете хроники???
В противен случай...ще си смешен за пореден път /не че не сме ти свикнали/.
Ete ti za Malala
[Image: 2_206.jpg]

03-10-2011, 08:45 AM
Reply
Il Schismatico Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,078
Joined: Sep 2010
Reputation: 19

Това не е доказ, Таридине-не ми ксерографирай ГИБИ, а ми кажи къде точно и кои са по-късните додавки у:
1. Малала
,2. Манасий, който ме интересува повече, понеже аз лично нямам претенции да произхождам от Ахил :-)
Засега просто цитираш факта че хрониката на Малала не е оцеляла цялата в оригинал, както и ВЪЗМОЖНОСТТА да има вметка от по-късен преписвач на мирмидонци, плюс мнение на издателите на хрониката, че византийците обичат да архаизират.
Това НЕ СА исторически доказателства в подкрепа на твоето изказване, тъй като не можеш да идентифицираш проблемни места в двете хроники.
Просто когато изказваш тези, не го прави на едро, че само се генерира спам.
Стига плачове! Всяка луна е ужасна,
всяко слънце – горчиво, додето умре.
Любовта в сладки спазми защо ли ме тласна…
Разтвори се, мой трюм! Погълни ме, море!

http://tsvetno.blogspot.com/2008/07/blog-post_257.html
(This post was last modified: 03-10-2011, 09:12 AM by Il Schismatico.)
03-10-2011, 09:11 AM
Reply
Taridin Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,352
Joined: Aug 2010
Reputation: -2

Prepisite se od 14-15 vek.
Ako mislis deka se originalite na Malala, ne si vo pravo.
Sto da zboruvame poveke?
Imas ime na nekoj naucnik koj da potvrdil deka vo vremeto na Malala vo Tesalija imalo Bugari?
Ne.


03-10-2011, 02:58 PM
Reply
jingiby Offline
Posting Freak
*****

Posts: 994
Joined: Aug 2010
Reputation: 15

(03-10-2011, 02:58 PM)Taridin Wrote: Prepisite se od 14-15 vek.
Ako mislis deka se originalite na Malala, ne si vo pravo.
Sto da zboruvame poveke?
Imas ime na nekoj naucnik koj da potvrdil deka vo vremeto na Malala vo Tesalija imalo Bugari?
Ne.

Славяно-българския народ се формира през 10-ти век. Какви българи в Тесалия през времето на Малала. Това е все едно да търсиш славяно-македонски народ преди 20-ти век. Никакъв шанс!Surrender
[Image: 03079b0284b1ec94.jpg]
03-10-2011, 04:41 PM
Reply
Il Schismatico Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,078
Joined: Sep 2010
Reputation: 19

Таридине, аз не казвам че Малала е прав и че прабългарите на Аспарух са потомци на Ахил-не съм специалист по история, но това НА МЕН ЛИЧНО ми изглежда доста екзотична и антично-българско-патриотарска теза. Това е крайно невероятно-само ако прабългарите=скити, а скити=индоевропейски племена и в Малала няма екстраполации.
Аз казвам че ти просто обичаш да говориш на едро, без да можеш винаги да влезеш после в подробностите, това е-и те призовавам да не го правиш, защото само се генерира недикусионност.
Стига плачове! Всяка луна е ужасна,
всяко слънце – горчиво, додето умре.
Любовта в сладки спазми защо ли ме тласна…
Разтвори се, мой трюм! Погълни ме, море!

http://tsvetno.blogspot.com/2008/07/blog-post_257.html
03-10-2011, 04:56 PM
Reply
Taridin Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,352
Joined: Aug 2010
Reputation: -2

Dadovargumenti na naucnici. Se ostanato e fantastika.
Bugarskite naucnici kazuvaat koe kako e.
Nema potreba od ponatamosno razmisluvanje.
Se e jasno.
(This post was last modified: 03-10-2011, 07:23 PM by Taridin.)
03-10-2011, 07:22 PM
Reply
Zoograf Offline
Senior Member
****

Posts: 643
Joined: Jul 2010
Reputation: 30

Релативно логично објаснување е значењето на зборот Мирмандонците - ако се земе денешното значење а тоа е во смисол, најамници ("hired ruffian") или слепи (дисциплинирани) следбеници, и дека под името "Bulgars" имало доста најамници/платеници во Византиската војска тогаш се е логично зар не?
Бидејки секако кај Хомер не се спомнува ните еднаш никаков Бугар...
Бензинoт e ваш, a идејите наши.
О. Б.
04-10-2011, 12:55 AM
Reply
Il Schismatico Offline
Posting Freak
*****

Posts: 1,078
Joined: Sep 2010
Reputation: 19

Чакай малко, нали мирмидонците идваха от мравките?
Стига плачове! Всяка луна е ужасна,
всяко слънце – горчиво, додето умре.
Любовта в сладки спазми защо ли ме тласна…
Разтвори се, мой трюм! Погълни ме, море!

http://tsvetno.blogspot.com/2008/07/blog-post_257.html
04-10-2011, 07:12 AM
Reply