Добредојдовте
  • Users with e-mails at mail ·ru, aol ·com and gmx ·com to contact admins for registration.
  • Новорегистрираните членови повратниот одговор од форумот за активирање на сметката нека го побараат и во Junk на нивните пошти.
  • Сите регистрирани членови кои неучествуваат во дискусиите три месеци автоматски им се брише регистрацијата

 

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Приватизација според Љубчо и Груевски
Author Message
Flok Offline
Senior Member
****

Posts: 442
Joined: Jan 2012
Reputation: 3
#1

Приватизација според Љубчо и неговиот министер сега Премиер Никола Груевски



Целта на оваа тема нее да го оправда начинот на приватизациа кој беше извршен од СДСМ туку да покаже каква приватизација би направил Груевски кој ете 6 години вергла едно те исто дека за се е крив СДСМ иприватизацијата и дека ете он мнооогу ги жали работниците кој настрадале со таа приватизација .

Нее вистина дека Љубчо и Груевски немало да направат приватизација и дека многу ги ценеле и жалеле за судбината на работниците
Напротив тие беа најжестоки противници на работниците да бидат газди на фирмите како што беа во Самоуправниот Социјализам или преку работничко акционерство според моделот на Анте Марковиќ кој тие не го прифаќаа туку бараа негова ревизија според својте лични интереси.

Веќе денес споредба и те како може дасе направи имајќи прдвид како се однесува Груевски и какви се сличните искуства како што тој ја практикува власта

Вака :

1 ) Приватизацијата ви Хрватаска чиј модел го пропагираа Љубчо и Грујо

Да ја земеме како пример Хрватска, која ни е блиска поради многу причини, а главната е секако тоа што споделуваме искуства во некогашната заедничка држава. Јавноста во Хрватска, исто така, е на мислење дека приватизацијата беше изведена криминално, бидејќи во времето на Туѓман, стана практика газди на фирми да стануваат поединци кои биле „заслужни за нацијата“ или биле блиски на „фамилијата“.

Quote:ОД ДИСТАНЦА: Приватизацијата е виновна за се!


Quote:PRIVATIZACIJA U HRVATSKOJ

Jadranko Bendeković

Sažetak
Privatizacija u Hrvatskoj osmišljena je u godini 1991. kao kontrolirana i decentralizirana phvatizacija, koja se zasnivana prodaji bivšeg društvenog vlasnišva. Nema sumnje da je Vlada kontrolirala proces privatizacije, ali je on bio mnogo manje decentraliziran i mnogo se manje zasnivao na prodaji društvenoga vlasništva. Politička je moć bila koncentrirana u rukama jedne jedine političke stranke, koja je zemljom upravljala autokratski. Pravni i institucionalni okviri nisu bili izgradeni kompletno, konzistentno i operativno. U procesu privatizacije nisu poštivani postojeći zakonski propisi i procedure, već je privatizacija često poprimala i kriminalne osobine. U takvim je uvjetima postojala velika sloboda za subjektivne sudove i odluke, što se uvijek moglo opravdati pravnim interpretacijama. Dosadašnji rezultati pokazuju da ciljevi privatizacije nisu postignuti, već da je ona dovela do negativnih učinaka s političkog, društvenog i ekonomskog stajališta.



Quote:Subverzivna privatizacija

Početkom devedesetih htjeli smo više demokracije i tržišnu privredu ne znajući što ona sa sobom nosi, rekao je Stjepan Mesić. Bivši hrvatski predsjednik u hrvatskoj tranziciji vidi dosta toga "subverzivnog": subverzivna je po njemu bila privatizacija, u kojoj su opljačkana uspješna poduzeća koja su dobivala poslove na međunarodnim natječajima.

- Sve je uništeno i fakini su došli do tih poduzeća. Jedan je čovjek kupio 167 poduzeća i on danas hoda Zagrebom. Na jedan subverzivan način uništeno je gospodarstvo - rekao je Mesić


2 ) Слични примери од Љубчо и Груевски во Македонија

а)
Георгиевски: Знаете што, обично нашите луѓе, политичари па и одредени економски коментатори кога се занимаваат со македонската економија, следствено и со процесот на приватизацијата, се занимаваат со периферни и социјални случаи. Површно и погрешно. Не се занимаваат со фактичките прашања.

Оттука, Вашето прашање го ценам како едно навистина стратешко прашање, затоа што навистина сметам дека неуспехот на македонската транзиција барем добри 50% е неуспех на македонската приватизација. Каде е проблемот на македонската приватизација?

Прво, од самиот почеток мислам дека работите беа поставени на глава, а не на нозе. Не можеше Македонија да направи добра приватизација ако не се почнеше со процесот на денационализација. Претходната влада тргна со приватизацијата, а ние денационализацијата моравме да ја правиме после пет години од почетокот на приватизацијата. Основната работа за успешна приватизација беше буквата “А” во процесот да биде денационализацијата.

Вториот елемент, не работничко акционерство и разни модели кои се фураа, само за да се замагли што посилно атмосферата, туку директна продажба на компаниите. Тоа не се случи. Ако ние имавме директна приватизација на секоја фирма со стратешки компании, и странски се разбира, сликата денеска ќе беше друга.


Quote:Љубчо Георгиевски, поранешен премиер и лидер на ВМРО-НП

Владиното мнозинство треба да го имаат македонски партии
б)


Quote:Љубчо Георгиевски ‘‘тежи‘‘ близу сто милиони евра?

Колкаво е семејното богатство на поранешниот премиер?

http://biznis24.com.mk/node/8479



в)

Quote:Владата потврди - можна продажба на загубарите во четири очи

19:12 20 Окт, 2010 - Економија -Алфа ТВ
Откако Алфа вчера објави дека загубарите ЕМО, Еурокомпозит и Прилепскиот Тутунски најверојатно ќе се продаваат во четири очи, Владата потврди- интензивно со консултантите се крои новиот модел за продажба. Новиот концепт подразбира да се најде заинтересиран странски инвеститор со кој во директни преговори ќе се прецизираат условите за продажба како...


Quote:Пари - Загубарите ќе се продаваат без вработени

11:16 21 Окт, 2010 - Економија -
Владата, веројатно, ќе се обиде да ги продаде загубарите - охридски „ЕМО“, скопски „ОХИС“ и прилепските „Еурокомпозити“ и „Тутунски комбинат“ - без да бара од купувачот да ги задржи вработените, услов што досега беше главна пречка на неуспешните тендери. Вицепремиерот Владимир Пешевски најави дека Владата разгледува неколку опции. -


Quote:Се најде ли добра прилика за „Сведмилк?


„Неофицијално од висок претставник на Владата ни е кажано дека новиот купувач на ’Сведмилк‘ е при крај со купувањето на млекарницата и дека нашите побарувања ќе бидат исполнети“, изјави Стево Пивковски, претседател на Штрајкувачкиот одбор на пелагониските фармери.

„Се придржуваме до одлуката на колегите од Битола. Наедно, дознаваме дека шведската млекарница ја купил израелски инвестициски фонд на кој приоритетно ќе му биде да ни ги исплати побарувањата“, изјави Кире Небрежанец, сточар од Прилеп.


3) Односот кон работниците


Љубчо барем имаше некаква човечност во него и кога владееше се живеше поубаво и од времето на СДСМ па човекот не плачеше и не го обвинуваше Буанко и СДСМ дека за сее крив Напротив кога тој пред тебе лошо владеел многу полесно ќе докажеш дека си поспособен од него .

А владеењето на Груевски е сто пати полошо и од СДСМиод времето на Љубчо и се некој друг му е крив за неговата неспособност и криминал .

Quote:Измената на законот за технолошки вишок предизвика реакција кај синдикатите

Петок, 11 Ноември 2011 20:03
По вчерашната изјава од Министерот за труд и социјална политика Спиро Ристовски дека ќе се прават измени во законот за технолошки вишок и дека ќе се намалуваат средствата од државата кои ќе ги добиваат лицата со технолошки вишок од 5 години на 18 месеци, со реакции излегоа голем број на синдикални организации и универзитетски професори, предупредувајќи дека со овие измени ќе се допринесе до зголемување на бројот на социјални случаи. -Сметам дека не треба да се интервенира во Законот за вработување, туку во Законот за работни односи и институцијата како правен основ за престанок на работен однос, што се однесува на технолошки вишок и деловни причини соодветно да се уреди. Заштита имаме и не треба на ваков начин да се решат злоупотребите, не се виновни работниците, штетата сега е врз нив, кои остануваат без работа, вели универзитетскиот професор, Осман Кадриу.

Синдикатите сметаат дека овие работници нема да можат да најдат одново работа нити пак ќе можат предвреме да се пензионираат.

Може да се продолжи рокот од 9 месеци на пријавување,да се зголеми рокот. Да бидат вработени на одреден период. Или да се заштитат старите работници, да им се даде повисок износ, вели претседателот на Синдикатот за индустрија, енергетика и рударство, Пеце Ристески.


Quote:Георгиевски: Груевски ја направи Македонија криминална држава

Објавено: 19.05.2011 22:45

Владеачката ВМРО-ДПМНЕ сака да живеете во терор и на колена да клекнете да ги молите за парче леб. Со притисоци и закани, владејачката гарнитура дава понуди за вработување на членовите на ВМРО-Народна партија во последните десет дена колку што ни во последните пет години не добиле!
Со овие зборови почесниот претседател на ВМРО-НП Љубчо Георгиевски пред малку им се обрати на тетовчани, кои со надеж гледаа на зборовите кои излегуваа од неговата уста.
- Зарем не е срам по 20 години по падот на комунизмот да живееме во страв, да се плашиме од сопствената држава и од сопствената влада? Притисокот е реален. Секојдневно слушаме за затворање на луѓе и притворање, но и за тие што чекаат ред, оти затворите ни се преполни... Почнувам да се прашувам дали е можно ние да сме криминален народ или криминална држава или самата власт го прави својот народ, криминалци – истакна Ѓорѓиевски.
За него невозможно е во земјава да има казни за сé и сешто, како на пример казни за собраќајни прекршоци кои се движат од 200 до 1.000 евра. Според него такви казни нема ни во Германија ни во Италија, каде што народот има куп пари.

4) очигледно е дека :

Ако приватизацијата ја правеше Груевски со неговите Здруженија на погрчени бегалчиња мноогу одамна немаше да постојат нит Македонски народ ниту Македонија .

Доволно е да се види каков криминал се прави со Скопје 2014 закој се украдени 500 милијони евра икрај не му се гледа иако како што рече и Ристо Гуштеров сите како него би направиле по еден споменик и Македонија и Македонскиот народ тоа немаше да ја –ги чини ништо атие пари ќе се употребеа за многу покорисни работи .
Но за да се прикрие огромниот криминал се затвараат телевизии како А1 луѓето ѕверски се измачуваат по затвори само да не се збори за криминалот на Груевски и неговите Здруженија на погрчени бегалчиња .


Quote: СДСМ пак го прозива Груевски за становите

09.08.2007, 18:45

Опозициската СДСМ вчера ја обвини владејачката ВМРО-ДПМНЕ дека „паничи и одржува бесмислени прес-конференции“. Портпаролот на социјалдемократите, Емилијан Станковиќ, изјави дека со тоа ВМРО-ДПМНЕ сака да ги забошоти становите на мајка му на премиерот и лидер на ВМРО-ДПМНЕ, Груевски.

Социјалдемократите им покажаа на новинарите документ дека мајка му на премиерот, Надежда, во 2000 и 2001 година купила стан на ул. „Владимир Комаров“ од 57,29 м2, со вкупна вредност од 39.479,00 евра, кој е исплатен во целост на 22.6.2001 година. Купила и два стана на ул. „Бихаќска“ со вкупна површина од 143 м2. Едниот од 85 м2 со вкупна вредност 67.351,20 евра, за кој заклучно со 31.1.2006 година се исплатени 45.686,50 евра, а другиот од 58 м2 со вкупна вредност од 45.050,80 евра, во целост исплатен на 10.10.2002 година.

„Овие два стана мајката на Никола Груевски ги купила на вчерашен ден пред шест години, или на 9.8.2001 година, само еден ден по крвавиот настан кај Карпалак во 2001 година“, обвини портпаролот на СДСМ, Станковиќ.

Значи, мајката на премиерот Груевски, рече Станковиќ, во периодот од 24.3.2000 до 31.1.2006 година станала сопственик на станови со вкупна површина од 200 м2 и за нив исплатила износ од 130.216 илјади евра. Или, само за една година, за становите уплатила износ од 84.609 илјади евра, или секој месец по околу 7.050 евра, истакна опозицискиот портпарол.

СДСМ вели дека на 18.12.2002 година Никола Груевски како тогашен пратеник во анкетниот лист за пријавување имот, како и сега, не пријавил никаков неподвижен имот. За своја адреса на живеење ја пријавил улицата „Васил Ѓоргов“ број 29-2/56 во Скопје, адреса на која живеела и неговата мајка.

Бидејќи оваа Влада е ревносна во „чешлањето“ на даночните пријави на граѓаните, нека ни одговори колку даночни пријави пополнила Надежда Груевска и колку данок платила во периодот од 2000 до 2006 година, прашува СДСМ. Со кои примања мајката на Никола Груевски купила три стана во елитни населби во Скопје, од кои два целосно исплатила само за една година, гласи прашањето на опозициските социјалдемократи, според чии пресметки мајка му на премиерот, која била со просечни месечни примања, уплаќала рата од 7.050 евра месечно.

СДСМ бара од ВМРО-ДПМНЕ да им понуди на граѓаните преку својот директор на Јавното претпријатие за станбен и деловен простор да купат три стана во центарот на Скопје по 750 евра квадрат, како што го сторила тоа мајката на нивниот шеф Никола Груевски, цинично изјави опозицискиот портпарол. (П.Р.)

5)


Груевски организира контрапротести со некакви жртви на транзицијата .
Жртви на транзицијата навистина има но не се тие кој прават котрапротести организирани од Груевски .
Имајќи предвид дека тајкуните олигарсите на кој СДСМ им дозвои да го украдат народниот имот сега се преминати во членство на ДПМНЕ .Истите тие кој ги бркаа работниците од фабриките ги остава на улица сега како новопечени членови на ДПМНЕ ги оганизираат истите работници против СДСМ
Испаѓа работава тајкуните ги организираат работниците проти СДСМ да демонстрираат ЗОШТО СДСМ ИМ ДОЗВОЛИЛ ТИЕ ДА КРАДАТ и да бидат богати
Арно ама ако сега Груевски толку ги жали работниците ете тајкуните олигарсите кој ги создаде СДСМ сега се во неговите редови па нека го вратат тоа што го краделе кога СДСМ бил на власт , нека ги рестартираат фариките кој злонамерно ги упропастуваа нека ги вратат на работа и така навистина ќе им помогнат
А не да ги организираат во контрапротести на кој ќе им плаќаат по 500 денари за да учествуваат во такви наводни протести .

Сума сумарум :
СДСМ спроведе катасрофална криминална проватизација ама и Љубчо (иако покажа најголема човечност од сите до сега ) а уште повеќе па Грувески да ја правеа приватизацијата резултатот можеше да биде само полош-покатастрофален а никако подобар од тој на СДСМ .
Тоа дека Љубчо и Грујо немало да ги покрадат фабриките дека ги жалат работниците се само прикаски во кој веќе и малите деца не веруват .
Барем Ључо не кажуваше жалопојки како Груевски дека Буанко е куиф туку дека после Бранко и со прст да мрднеш ќе се познае дека си поспособен и навистина се почуствуа подобар живот во време на Љубчо .А откога е Грујо освен жалопојки дека се некој друг е крив а се живее најлошо од 1990 год наваму се само бедни изговори .
12-01-2012, 09:03 PM
Reply
montehristo Online
Неверен Тома
*****

Posts: 1,471
Joined: Aug 2010
Reputation: 30
#2

Flok, mislam deka si na pogreshna traga.
Privatizacijata ne zapochna 1991-vata godina tuku malku porano.
Inaku koga se povikuvash na Hrvatska eve kako tamu techela rabotata okolu bankite.
Quote:Tajni dokument Hrvatske narodne banke dokazuje projektiranu pljačku
Jan 03, 2007 at 03:55 PM

DOKUMENT HRVATSKE NARODNE BANKE DOKAZUJE KAKO JE KOMUNISTIČKA ELITA U VRIJEME TZV. „DEMOKRATSKE TRANZICIJE“ PROJEKTIRALA, ORGANIZIRALA I PROVELA PLJAČKU BANAKA U HRVATSKOJ I NA TAJ NAČIN OMOGUĆILA TRANSFER FINANCIJSKE MOĆI NA NOVU (STARU) TEHNOMENADŽERSKU ELITU


Pljačka banaka omogućila je opstanak bivše komunističke elite na pozicijama političke, financijske i ekonomske moći te uspostavu usporednih centara moći u državi


Potkraj osamdeseti godina dvadesetoga stoljeća vrh Komunističke partije Hrvatske izradio je tajni partijski projekt prema kojemu je nakon predaje političke vlasti u Hrvatskoj mogućoj novoj vlasti nakon što se održe demokratski izbori, financijsku moć u državi trebala preuzeti upravo bivša komunistička ekonomska elita, koju smo kasnije u prvoj polovici 90ih godina dvadesetoga stoljeća prepoznali kao tzv. tehnomenadžere. Većina financijske moći tada jugoslavenske republike Hrvatske nalazila se u rukama tada komunističkih banaka i velikih društvenih poduzeća, koja su uglavnom i bila osnivači tadašnjih banaka. Bilo je potpuno izvjesno da, ukolko se nešto ne poduzme, nakon moguće smjene vlasti i dolaska na vlast novih političkih opcija, komunistička elita ostala bi bez svojih poluga moći – banaka i društvenih poduzeća. Stoga je partijski vrh osmislio projekt pljačke hrvatskih banaka i društvenih poduzeća, a ao što je malo poznato neke od najbogatijih hrvatskih banaka privatizirane su i prije privatizacije, prije nego li je to uopće bilo zakonski moguće. Radilo se, zapravo, o početku ustrojavanja paralelnog sustava moći i usporednih centara moć i odlučivanja u državi. Kasniji procesi kojima smo bili svjedoci u Hrvatskoj samo su posljedica ovog projekta.


Dokument HNB-a koji dokazuje uspostavu usporednih centara moći projektom pljačke banaka


Dopisom Hrvatskog sabora klasa 021-12/05-09/03, ur broj 6511-15-03 od 15. travnja 2005 godine dostavljen je Hrvatskoj narodnoj banci Zaključak Hrvatskog sabora kojim je Hrvatska narodna banka obvezana da u roku od 90 dana Hrvatskom saboru dostavi za svaku pojedinu banku Izvješće o procesu osnivanja, odnosno preoblikovanja banke u dioničko društvo ili društvo s ograničenom odgovornošću koje je provedeno na temelju jugoslavenskog Zakona o bankama i drugim financijskim organizacijama i o promjenama vlasničke strukture tih banaka. Samo dva mjeseca kasnije 18. srpnja 2005. guverner HNB-a Željko Rohatinski dostavio je Hrvatskom saboru dokument pod naslovom „Izvješće o procesu osnivanja odnosno preoblikovanja banaka u dionička društva ili društva s ograničenom odgovornošću, koji je proveden na temelju Zakona o bankama i drugim financijskim organizacijama („Službeni list SFRJ“, br 10/1989, 40/1989, 87/1989, 18/1990 i 72/1990) za svaku banku pojedinačno i o promjenama vlasničke strukture tih banaka“.


Pljačka banaka – po jugoslavenskim zakonima



U izvješću se detaljno opisuje način na koji su nastale banke u Hrvatskoj, kao i zakoni na temelju kojih je bilo moguć osnivanje banaka u Hrvatskoj potkraj osamdesetih godina dvadesetoga stoljeća. „Proces osnivanja odnosno preoblikovanja banaka u dionička društva prema Zakonu vezan je uz postupak usklađivanja organizacije, samoupravnih općih akata i načina poslovanja banaka koje su u vrijeme donošenja Zakona poslovale na način i u organizacijskom obliku utvrđenom Zakonom o osnovama bankarskog i kreditnog sistema, a koji je donošenjem Zakona prestao važiti. Ovim se izvješćem obrazlaže tadašnji zakonski okvir za osnivanje banke, uz poseban osvrt na prijelazne i završne odredbe Zakona kojim je bio definiran proces, odnosno postupak i zakonski rokovi za usklađivanje organizacije, poslovanja i samoupravnih općih akta banke, te osnivanje banke u skladu sa Zakonom, uz navođenje svake pojedine banke osnovane odnosno preoblikovane u dioničko društvo na temelju Zakona“. Više je nego očito kako su pripadnici komunističke ekonomske financijske elite u godnama kada su političke promjene u Hrvatskoj bile potpuno izvjesne, te je postojala opasnost d tadašnja politička elita izgubi političku moć, izvršili kadrovsko i organizacijsko restrukturiranje kako bi zadržali pozicije financijske moći i nakon gubitka političke vlasti. Potkraj osamdesetih godina dvadesrtog stoljeća prionuli su zahtjevnom projektu protuzakonitog stjecanja vlasništva i kontrole nad hrvatskim financijskim sustavom, osoito nad hrvatskim bankama. To i objašnjava činjenicu kako je moguće da se na čelu vodećih hrvatskih banaka i nakon političkih promjena nalaze provjereni kadrovi pripadnici nekadašnje komunističke elite, koji su se nakon političkih promjena (koje su zapravo samo maska) nazvali „tehnomenadžerima“, a bili su predvođeni „hrvatskim“ premijerima u osamostaljenoj Hrvatskoj: Nikicom Valentićem, Zlatkom Matešom, Hrvojem Šarinićem, Franjom Gregurićem. Upravo su ti premijeri tijekom devedesetih godina dvaesetog stoljeća omogućili komunističkoj eliti (kojoj su i sami pripadali i vodili je poput Gregurića) zadržavanje pozicija financijske moći i legalizirali su veliku financijsku pljačku koju je ta elita provela u vrijeme političke i ekonomske tranzicije u Hrvatskoj.


Uprave banaka krivotvorile su podatke o slijedu vlasništva nad dionicama banaka


Od ovog Izvjeća Hrvatske narodne banke problematična je u najvećem dijelu metodologija i način na koji je HNB dolazila do podataka na temelju kojih je sastavljala ovakvo izvješće, što dakako dovodi u pitanje vjerodostojnost o onom dijelu Izvješća u kojem se govori o slijedu vlasništva nad dionicama tih banaka. Naime, HNB je Izvješće sastavljala na temelju podataka koje je dobila od uprava poslovnih banaka u Hrvatskoj, a upravo su uprave banaka izravno zainteresirane za prikrivanje podataka o pravim vlasnicima i slijedu vlasničkih prava na dionicama banaka kojima se nalaze na čelu. Kao što je to slučaj sa, primjerice, Zagrebačkom bankom. „Objedinjeni podatci su potvrđeni ili djelimično korigirani od strane banaka samih. Napominjemo da se odstupanja prije svega odnose na podatke koje Hrvatska narodna banka nije prikupljala na temelju svojih izravnih zakonskih ovlasti kojima se uređuje nadzor poslovanja banaka“. Drugim riječima, iako je HNB imala izravni zaključak Hrvatskog sabora z provođenje ovakvog nadzora i podnošenje Izvješća, guverner HNB-a Željko Rohatinski odabrao je surađivati s upravama banaka i njima prepustiti de facto izradu ovog izvješća. Odnosno, HNB je sastavljala izvješće na temelju podataka koje su joj dosavile uprave banaka, dok j guverner HNB-a odbi poslužiti se zakonskim ovlastima i ispuniti zakonske obveze HNB-a, tepodatci nisu prikupljani u skladu sa zakonskim ovlastima HNB-a što Rohatinski izravno i priznaje u svojem izvješću Hrvatskom saboru.


Dokumenti o pljački hrvatskih banaka – u Beogradu?


Podatak koji svakako dokazuje kako je financijska pljačka banaka i preustrojavanje i oraniziranje paralelnih centara moći u državi zapravo pomno projektirani proces vođen od strane nekadašnje komunističke elite, jest činjenica da je cijeli proces preustroja hrvatskih banaka vođen i koordiniran u Beogradu po tadašnim jugoslavenskim zakonima. Cijeli je proces, naravno, potvrdila i prva hvatska Vlada 1990. godine, koja je tada još mogla spriječiti kobne posljedice ovakvog procesa. A tko su bili ključni ljudi u toj Vladi? Naravno premijer je tada bio Stjepan Mesić, pripadnik nekadašnje elite, sada visoki dužnosnik novonastupajuće vlasti. Proces osnivanja banaka u Hrvatskoj odobravan je vođen u sjedištu Narodne banke Jugoslavije u Beogradu. Na taj način onemogućeno je doći do izvorne dokumentacije o tom procesu jer se sva ta dokumentacija nalazi negdje u Beogradu, a sasvim je sigurno da pojedini moćnici znaju gdje se i kod koga danas krije ta dokumentacija. „Proces osnivanja odnosno preoblikovanja banaka koje su predmet ovoga izvješća dovršen je u 1989. godini. Kako je o dozvoli za osnivanje banke prema Zakonu, do osamostaljivanja Republike Hrvatske, odlučivala tadašnja Narodna banka Jugoslavije, Hrvatska narodna banka ne može navesti sve pojedinosti o osnivanju odnosno preoblikovanju svake pojedine banke“. Ono što je, međutim, guverner HNB-a Rohatnski propustio navesti u ovom dijelu Izvješća jest činjenica da je upravo on sudjelovao u projektu kojega je u vrijeme komunizma vodio Ekonomski institut u Zagrebu po nalogu tadašnjeg vrha Komunističke partije Hrvatske na čelu sa Ivicom Račanom. Prema tome, Rohatinski je znao i detalje toga plana preustrojavanja financijskih centara moći u Hrvatskoj, jer je i sam sudjelovao u projektiranju ekonomskih promjena u procesu tzv. demokratske tranzicije.


Mesićeva Vlada nastavila kontinuitet projektirane bankarske pljačke


Međutim, usprkos manjkavostima i namještenim podatcima Izvješće guvernera Rohatinskog otkriva brojne zanimljive detalje o načinu ustrojavanja usporednih centara financijske moći u Hrvatskoj. Nova je Vlada pod vodstvom tadašnjeg premijera Stjepana Mesića (a podsjetimo nakon njega na to je mjesto došao Josip Manolić, koji je nastavio taj isti projekt i pripadao je nekadašnjoj komunističkoj eliti kao visoki djelatni komunističkih obavještajnih služba u Jugoslaviji) jednostavno nastavila kontinuitet po tada postojećim financijskim i bankarskim zakonima i propisima već raspadajuće Jugoslavije. To je, naravno, bio jedna od glavnih elemenata dogovora odlazeće i nastupajuće vladajuće elite, čime je mogućen kntinuitet kadrova i kontinuitet financijske moći u rukama bivše komunističke elite. Mesićeva Vlada je jednosavno, bez ikakve stvarne ekonomske i pravne opravdanosti, odobrila poslovanje banaka i financijskih institucija po dotadašnjim jugoslavenskim zakonima, što dokazuje i Izvješće guvernera Rohatinskog Hrvatskom saboru 2005. godine. Osim toga, ta činjenica dokazuje i tvrdnju kako se nakon političkih promjena i nastupanja nove vlasti u stvari ništa nije izmjenilo jer je komunistička elita zadržala pozicije ekonomske i financijske moći u zemlji, čime je izravno pod kontrolom držala i državu i političku vlast u zemlji koju je mogla ucjenjivati bankarskim kreditima koje je Vlada tada uzimala od poslovnih banaka kao i ekonomskom krizom u zemlji koju su mogli izazvati jer su držali pod kontrolom sva velika državna (tada još društvena) poduzeća. „Zakon o bankama i drugim financijskim organizacijama („Službeni list SFRJ“, br 10/189, 40/1989, 87/1989, 18/1990 i 72/1990) preuzela je Repubika Hrvatska kao republički zakon na temelju Zakona o preuzimanju saveznih zakona iz oblasti financija koji se u Republici Hrvatskoj primjenjuju kao republički zakoni (Narodne novine br 53/1991). Zakon je prestao važiti donošenjem Zakona o bankama i štedionicama (Narodne novine br 94/1993), osim odredaba članaka 39. do 49. a) .... za koje je utvrđeno da će prestati važiti stupanjem na snagu Zakona o trgovačkim društvima“. Znači, ne samo da je Mesićeva Vlada 1990. osigurala kontinuitet pljačke i komunstičkog reorganiziranja i preustroja financijskih centara moći, nego su zakoni i propisi koji su omogućavali taj projekt ostali na snazi pune tri godine sve do 1993. godine, koliko je itrebalo financijskoj eliti za reorganzaciju i stabilizaciju u novonastalim organizacijskim oblicima i političkim i ekonomskim uvjetima koje je nametala tzv. demokratska tranzicija. To dokazuje i činjenica da su iz procesa privatizacije koji je započeo početkom devedesetih godina dvadesetog stoljeća banke bile u potpunosti izuzete, te se ti zakonski propisi nisu odnosili na banke, niti je Vlada bila ovlaštena u bilo kojem trenutku za prodaju i privatizaciju banaka. To su u sjeni izvele financijske elite proizašle iz nekadašnje komunističke političke elite. Naravno i nova politička elita u kojoj se na ključnim pozicijama našao značajan broj pripadnika komunističke elite, sudjelovale su u takvm kriminalnom procesu. Zato u Hrvatskoj i možemo govoriti, nakon svega, o vladavini političke i financijske oligarhije koja se institucijama demokratskog sustava suži samo za prikrivanje stvarne oligarhijske priprode političkog režima i financijske elite. Radi se o oligarhiji koja je zloupotrebom demokratskih instrumenata uzurpirala političku vlast i financijsku moć u zemlji, te na taj način kontrolira i upravlja procesima u državi. „Zakon o pretvorbi društvenih poduzeća, koji je donesen u travnju 1991., nije se odnosio na banke. U vrijeme donošenja ovog zakona banke su već bile osnovane i poslovale kao dionička društva“, navodi se u izvješću HNB-a Hrvatskom saboru.


Banke osnovane kao dionička društva 1989. godine


Izvješće HNB-a o načinu osnivanja hrvatskih banaka, zapravo, razotkriva najstrože čuvanu tajnu hrvatske tranzicije, tajnu o preustrojavanju centara financijske moći u Hrvatskoj, koja je skrivana preko desetljeće i pol od hrvatskih građana. Drugim riječima, upravo ovaj dokument Hrvatske narodne banke predstavlja ključni dokaz o stvaranju instrumenata i razina usporedne vlasti u Hrvatskoj od 1989. godine do danas. I ne samo to. Ovaj dokument na izvjestan način skriva šifru tajne zaduživanja hrvatske države od njezina osamostaljivanja do danas, ali i zaduživanja koje je Republka Hrvatska preuzela od bivše Jugoslavije. U razrješavanju problema ovakve reorganizacije i preustroja hrvatskih banaka, krije se i konačno rješenje problema hrvatskog državnog duga, posebno prema navodnim inozemnim kreditorima. Sav novac od tih tzv. inozemnih kredita Republika Hrvatska povlačila je preko komercijalnih banaka koje su sudjelovale u ovom procesu preustroja koji opisuje doument Hrvatske narodne banke. Banke koje su osnovane kao dionička društva u 1989. godini (ili su preoblikovane u dionička društva): Privredna banka Zagreb, Zagrebačka banka, Slavonska banka, Splitska banka, Riječka banka, Sisačka banka, Dubrovačka banka, Varaždinska banka, Vukovarska banka, Županjska banka, Jadranska banka Šibenik, Dalmatinska banka Zadar, Karlovačka banka, Istarska kreditna banka, Požeška banka, Komercijalna banka Zagreb, Vinkovačka banka, Međimurska banka, Istarska banka, Bjelovarska banka, Ljubljanska banka – Podravska banka Koprivnica (kasnije Podravska banka), Samoborska banka. Zanimljiv je i podatak da je većina tih banaka tijekom kasnijih godina završila ili u stečaju, ili u sanaciji, ili se spojila sa većim bankama. I u tim spajanjima, stečajevima i sanacijama, naravno, nestajala je poslovna i fnancijska dokumentacija iz prethodnog razdoblja, a upravo je ta dokumentacija mogla dokazati na koji su način financirane operacije nove, u biti stare, financijske elite u Hrvatskoj.


Što je utvrdila Hrvatska narodna banka?


Hrvatska narodna banka pokušala je i svojim zaključcima u navedenom Izvješću Hrvatskom saboru, zapravo, prikriti pravo stanje stvari i dati pokriće bankarsom kriminalu u Hrvatskoj. Upravo HNB već godinama priječi jednu opsežniju i detaljniju istragu i nadzor u komercijalnim bankama u Hrvatskoj, štiteći tako interese kapitala skrivenih centara moći iza kojih se krije nekadašnja komunistička, sada tehnomenadžerska elita. „Slijedom navedenog razvidno je:

- da se kroz postupak usklađivanja i osnivanja banaka kao dioničkih društava, u skladu sa odredbama Zakona, rješavalo i pitanje sljedništva za obveze banaka nastalih na temelju starog Zakona;

- da su banke osnovane prema odredbama starog zakona (Zakon o osnovama bankarskog i kreditnog sistema) koje su svoju organizaciju, poslovanje i samoupravne opće akte uskladile s odredbama Zakona, te od tadašnje Narodne banke jugoslavije dobile dozvolu za osnivanje banke kao dioničkog društva i upisale se u sudske registre, nastavile svoje poslovanje kao banke dionička društva;

- da je specifičnost osnivanja tih banaka kao dioničkih društava vezana uz činjenicu da su te banke poslovale u vrijeme donošenja Zakona na način i u organizacijskim oblicima utvrenim starim zakonom, te da su trebale provesti postupak usklađivanja s odredbama Zakona i dobiti dozvolu za osnivanje banke u skladu sa Zakonom kako bi mogle nastaviti poslovati uz uvjete utvrđene Zakonom;

- da su se srestva u fondovima postojćih banaka koje su svoju organizaciju, poslovanje i samoupravne opće akte usklađivale s dredbama Zakona, mogla koristiti za formiranje osnivakog fonda nove banke koja se osnivala u skladu sa Zakonom;

- da su društvene pravne osobe kao dotadašnji osnovači banaka koji su prihvatili odluku o osnivanju banke i u osnivački fond banke unijeli sredstva oja su imali u fondovima postojećih banaka, sve u skladu sa odlukom o osnivanju banke kojom se utvrđivao status osnivača banke, stjecali pravo na upravljanje bankom u visini sredstava uloženih u osnivački fond banke te ostala prava i obveze utvrđene odlukom o osnivanju banke, odnosno statutom banke;

- da su svojstvo osnivača, u skladu sa odlukom o osnivanju banke, odnosno statutom banke, mogle steći i druge osobe koje su uložile sredstva u osnivački fond banke i prihvatile odluku o osnivanju banke“.


Međutim, istovremeno, HNB odbija provesti nadzor kako je moguće da su u nekim bankama kroz određeno vrijeme uprave krivotvorile knjige dioničara i ilegalno razvlastile osnivače banaka i oduzele im njihova osnivačka i dioničarska, vlasnička prava, bez ikakve pravne osnove. Takav je slučaj sa Zagrebačkom bankom, protiv koje se po toj osnovni vodi nekoliko postupaka, od kojih su najveći Kčinari protiv ZABE i Gavrilović protiv ZABE.


U procesu preustroja banaka u Hrvatskoj 1989. – 1993. opljačkano preko 28 milijarda eura


Prema nekim podatcima i analizama ukupan iznos opljačkanih sredstava za koja je oštećena Republika Hrvatska i neke pravne i fizičke osobe, u procesu preustrja hrvatskih banaka od 1989. – 1993. godine, iznosi preko 28 milijarda eura, samo po toj osnovi. To je zaravo inicijalni kapital kojega je hrvatska financijska elita opljakala početkom tzv. demokratske tranzicije i sve kasnije njihove financijske i druge operacije u zemlji i inozemstvu zapravo predstavljaju slijed toga organiziranog kriminala pod najvišim pokroviteljstvom hrvatske političke i financijske oligarhije. Hrvatska narodna banka i Hrvatski sabor pokušali su ovim blijedim i nepotpunim Izvješće učiniti korak dalje ka osiguravanju stečenih financijskih dobara hvatskoj financijskoj oligarhiji. Međutim, u tom rocesu, kao i u mnogim procesima tzv. demoratske tranzicije u Hrvatskoj, nismo još čuli posljednje. Za hrvatske financijske oligarhe svakako je opasno što se sa protokom vremena sve više i više dokumentacije pojavljuje u javnosti, brojni tajni spisi dolaze u ruke novinarima i javnost ima priliku procjenjivati i razmišljati o svemu što se događalo i događa u Hrvatsoj. A to financijskoj eliti nikako ne odgovara, jer bi prije ili kasnije mogli ostati bez ilegalno stečenih bogatstava i povlastica te pozicja moći u kojima su se uljuljali uvjereni kako ih nitko nikada neće srušiti.

Istraživanje o kriminalu u Zagrebačkoj banci je objavljeno u tjedniku Hrvatsko slovo potkraj lipnja i u prvoj polovici srpnja 2004. godine. Nakon objave dokumenata i ovih tekstova Vlada je pokrenula istragu o cijelom slučaju koja je kasnije obustavljena. Trenutno zagrebački obrtnik Paško Kačinari sam vodi istražni postupak pred nadležnim sudom za utvrđivanje činjenica i poništavanje nezakonite pretvorbe i privatizacije Zagrebačke banke.

Domagoj Margetić


ako na ova ne veruvash eve shto stoi na portalot na komercijalna



Quote:Банката е формирана во 1955 година како Комунална банка на град Скопје, специјализирана за станбени кредити и претпријатија и финансирање на општинска изградба. Во 1965 година е отворена првата експозитура на Банката во Скопје. Од 1.1.1966 година Комунална банка се трансформира во мешовит тип на банка и добива ново име: Комерцијално–инвестициона банка Скопје. Во 1971 година интегрирани се трите водечки банки во Република Македонија, и тоа Стопанска банка Скопје, Комерцијално–Инвестициона банка во Скопје и во Битола, во една банка која работи под името Стопанска банка – Филијала Скопје. Оваа банка прва ги воведува тековните сметки за граѓаните. Во 1989 година е донесен Законот за банки и други финансиски институции и во 1990 година Банката се трансформира во прво акционерско друштво во земјата и го носи сегашното име Комерцијална банка АД Скопје.



Znachi koga doadjaat prvite povekjepartiski izbori ovaa a i drugite banki se vekje privatizirani od kumunjarite.
E sega ova so Emo, ako si pameten kje vidish zoshto nikomu ne mu e vo interes da gi zemat rabotnicite.
Odgovorot e vo povrshinite koi EMO gi ima pod svoe pogotovo vo Ohrid, kade moze da se gradat stambeni i turistichki kompleksi.
UDBOMAFIJATA vo makedonija , nim ne im e cel da ja razvijat Makedonija, tuku za shto poeftini pari da ja rasprodadat, a ovie denovi kje vidish deka Makedonija se dobro kotira vo gradeznishtvoto, potocho evro po kvadrat.
An inch today is tomorrow’s mile.
13-01-2012, 03:31 PM
Reply
montehristo Online
Неверен Тома
*****

Posts: 1,471
Joined: Aug 2010
Reputation: 30
#3

ponatamu kje se nadovrzam samo na EMO vo ovoj moment.
Shto naodja Pelagoniska revizorska kukja http://www.perk.com.mk.
Da pogledneme:
Se gleda deka e zapochnata procedura za utvrduvanje na vlasnishtvoto na zemjishteto, dodeka za vlasnishtvoto na zgradite procedurata e vo zavrshna faza.



Quote:2) As disclosed in Note 19 to the accompanying consolidated financial statements, the
accounting value of the land, plants and equipment (LPE) as on December 31, 2009
includes the value of the land, amounting to 4,633 thousand Denars, given to EMO Group
for use. The procedure for providing proof of ownership of the land has been initiated. As
to the buildings, their value as on December 31, 2009 is 427,399 thousand Denars, while
the procedure for providing proof of their ownership is in the final stage.

3)The degree of write-off of the land, plants and equipment (LPE) is 79.05%. The value of
assets fully written off, which are still in operation but are not removed from the Balance
Sheet, amounts to 1,230,701 thousand Denars, i.e. their participation in the overall
acquisition (purchase) value of the land, plants and equipment (LPE) is 51,45%
(Note 19
to the accompanying consolidated financial statements of EMO Group).


Ponatamu, kakvi objekti imalo EMO vo Srbija, Hrvatska, i Slovenija?



Quote:4) EMO Group has recorded LPE having a total book value of 9,884 thousand Denars for the
companies – representative offices located in the countries of former Yugoslavia and in
other countries abroad (some of which are liquidated), such as those in Iraq, in Nis, in
Belgrade, in Ljubljana, in Pristina and in Karlovac.
Based on the explanations of EMO
Group’s management, this is due to the fact that in 1994, as a result of the deficient coordination
with the Government of the Republic of Macedonia, these companies –
representative offices, were not included in the privatization process. Based on this
explanation stated in connection with Note 19 to the accompanying consolidated financial
statements, the assets recorded in these companies do not meet the requirements stipulated
with the IAS 16 – Land, Plants and Equipment, to be recognized as property, plants and
equipment of EMO Group
.


kakva zemja EMO kupuval?


Quote:5) As disclosed in Note 19 to the accompanying consolidated financial statements, the
company has acquired a land sale related claim of high-risk in terms of collection,
amounting to 3,113 thousand Denars, whereof there is no appropriate correction in case of
damage suffered. As a result, we were unable to adequately establish the consequential
effects of the additional correction of this claim on the results of EMO Group operations
in 2009.

Smetkovodstvoto vo EMO bilo neadekvatno za revizorite da razberat kakvi investicii imalo EMO, shto posochuva na matni zdelki.



Quote:6) Note 20 emphasizes the non-compliance between the EMO Group’s accounting records of
the long-term financial investments and the reporting of the Central Securities Depository

as on December 31, 2009, due to which we are unable to verify the existence of these
financial investments, their valuation, and their impact on EMO Group Balance Sheet.

Kakvi pobaruvanja imaat dolunavedenite kompanii koi revizorite ne mozele da razberat vrz shto se zasnovaat i kakvi efekti mozele da predizvikaat.


Quote:14) As disclosed in Note 22 to the accompanying consolidated financial statements, the
recorded claims include those from Agroinzenering Beograd, amounting to 21,672
thousand Denars, and from Mavrovo Skopje, amounting to 22,350 thousand Denars.
These claims date back further than the year 2000. The claim from Tehnometal Vardar
Skopje,
amounting to 2,781 thousand Denars, could also be numbered among this group of
claims and it originates from before 2006. In view of this kind of situation, we were
unable to comprehend the real nature of such claims, or the potential effects of an
additional correction of their value on the results of EMO Group operations in 2009.

Za OHIS

Quote:Денес АД Охис се простира на 96 хектари од кои, по евиденцијата на геодетската управа, на поседовен лист има под објекти околу 5 хектари, а фактичката состојба е околу 12 хектари. внатре во кругот на фабриката има изградена комплета патна и железничка мрежа за потребите на фабриките, сопствено водоснабдување и пречистителна станица за отпадните води. ад охис е поврзан на гасоводот(инсталиран капацитет од 22.500 нм3/х)и разгрането сопствена мрежа, произведува топлинска енергија (пареа) а има технички можности за производство и на сопствена електрична енергија

A eve shto proizveduva OHIS:
Детергенти
Козметика
Средства за заштита на растенија
ПВЦ цевки и компаунди
ПВЦ Фолии и вештачки Кожи
ПВЦ Гранулати и полнила
Полимери
Лепила
Тегли
Канти
Нотеси
Книги
Транспортни Кутии
Хартија за копирање и Печатење
Компјутерска Хартија
Монтажна Опрема
Производи од текстил

Duri i da prodolzi proizvodniot proces na OHIS, 96 hektari ne se malku.
Kolku zgradi moze da se podignat i kolku od toa moze da se obrne pari?
An inch today is tomorrow’s mile.
13-01-2012, 04:35 PM
Reply
montehristo Online
Неверен Тома
*****

Posts: 1,471
Joined: Aug 2010
Reputation: 30
#4

(13-01-2012, 03:31 PM)montehristo Wrote:
Quote:Банката е формирана во 1955 година како Комунална банка на град Скопје, специјализирана за станбени кредити и претпријатија и финансирање на општинска изградба. Во 1965 година е отворена првата експозитура на Банката во Скопје. Од 1.1.1966 година Комунална банка се трансформира во мешовит тип на банка и добива ново име: Комерцијално–инвестициона банка Скопје. Во 1971 година интегрирани се трите водечки банки во Република Македонија, и тоа Стопанска банка Скопје, Комерцијално–Инвестициона банка во Скопје и во Битола, во една банка која работи под името Стопанска банка – Филијала Скопје. Оваа банка прва ги воведува тековните сметки за граѓаните. Во 1989 година е донесен Законот за банки и други финансиски институции и во 1990 година Банката се трансформира во прво акционерско друштво во земјата и го носи сегашното име Комерцијална банка АД Скопје.

Za da se donese zakon za privatizacija, bilo potrebno odredeno vreme site zakonski akti da se usoglasat.
Trebalo da se izraboti elaborat, dali na lokalno ili na centralno nivo.
Sepak sekoja republika bila svesna za ova i se pripremala.
Kako se pripremale republikite?
Za Hrvatska znam deka toj elaborat go rabotel Ekonomskiot Fakultet pri Zagrebachkiot Univerzitet.
Za se toa bilo potrebno vreme.
Znachi daleku pred 1989 godina pochnale razmislite za privatizacija.
Dali si se zaprashal koja bila celta da se zapochne so privatizacijata vo Komunizam, dodeka se komunistite na vlast?
Dali mislish deka haosot koj sledeshe 1991-va godina bil sluchaen?
Komunistichkata partija niknala vo dlaboka ilegala, zatoa i privatizacijata zavrshi so konspiracija i vo dlaboka ilegala.
Celta beshe koga Komunistite ja zagubat vlasta tie da imaat paralelna vlast preku ekonomijata.
Nim ekonomijata im e sredstvo da ostanat na vlast i na mokj, a ne da ja razvijata drzavata.
Site sluchuvanja od devedesetite i poslednoto desetoletie samo go potvrduvaat ova.
A Gruevski i Georgievski se ti samo eden vrv na taa Privatizacisko -Komunjarska Mafija.
Da bidesh na prav pat treba da se zaprashash koj stoi vo pozadinata?

An inch today is tomorrow’s mile.
(This post was last modified: 14-01-2012, 11:27 AM by montehristo.)
14-01-2012, 11:25 AM
Reply